REKLAMAProxi.cloud 11-25.10.2019

Dwa miesiące temu do jednego z hiszpańskich sklepów sieci E.Leclerc trafiła marka wody mineralnej Perlage. W wejściu krajowego producenta wody na nowy rynek pomogło madryckie biuro Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu.

REKLAMA
Butelki z wodą Perlage w hiszpańskim sklepie E.Leclerc

Butelki z wodą Perlage w hiszpańskim sklepie E.Leclerc (PAiH)

Największymi odbiorcami polskich wód mineralnych są Wielka Brytania (5,2 mln USD w 2018 r.) i Stany Zjednoczone (2,75 mln USD). W pierwszej dziesiątce znajdują się jeszcze m.in. Słowacja (1,4 mln USD), Rosja (1,2 mln USD) i Ukraina (0,8 mln USD). Zaraz za czołówką możemy znaleźć Białoruś (0,175 mln USD) i Hiszpanię (0,125 mln USD). Od lipca tego roku polska naturalna woda mineralna premium pod marką Perlage jest dostępna w jednym ze sklepów sieci E. Leclerc właśnie w Hiszpanii.

- Przedstawiliśmy sieci E. Leclerc kilka ofert polskich producentów wód mineralnych. Najbardziej zainteresowała ich marka Perlage – mówi Wojciech Łopatkiewicz, kierownik biura PAIH w Madrycie. - Pomogliśmy w wypracowaniu zasad współpracy, nie tylko pod względem finansowym, ale też sprzedażowym. Doradziliśmy m.in. jakie strategie stosują hiszpańscy kupcy – wyjaśnia Wojciech Łopatkiewicz.

Szef ZBH w stolicy Hiszpanii podkreśla, że Perlage jest pierwszą polską marką wody mineralnej w sieci E. Leclerc w Hiszpanii. Zwraca też uwagę, że tamtejszy rynek wód mineralnych jest bardzo hermetyczny. - Hiszpanię zdominowali krajowi producenci wody mineralnej, którzy należą do unijnych liderów. Walka o własny kawałek tortu jest bardzo trudna, lecz warta świeczki. Hiszpanie, zaraz po Włochach i Niemcach są w czołówce największych konsumentów wody mineralnej w UE – tłumaczy kierownik hiszpańskiego biura PAIH.

- Rozpoczęcie współpracy z siecią E.Leclerc w Hiszpanii to wynik konsekwentnie realizowanego planu rozwoju marki Perlage na świecie – wskazuje Monika Kuzioła, Export Manager marki Perlage.

Jak podkreśla Monika Kuzioła, Perlage zdobywa konsumentów sektora hotelarskiego i gastronomicznego (HoReCa) na całym świecie. Marka jest obecna w wysokiej klasy restauracjach i hotelach, luksusowych galeriach handlowych, występuje też w roli partnera wiodących wydarzeń branżowych. Właśnie w takich miejscach można znaleźć Perlage w Hiszpanii, Francji, Włoszech, Belgii, Irlandii, Wielkiej Brytanii, Rumunii, w Chile, USA, Libii, Japonii, Surinamie, czy Gujanie. - Wkrótce pojawi się w innych krajach, również dzięki współpracy z PAIH - podkreśla Monika Kuzioła.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony