REKLAMAAthlon Car Lease - baner główny (25.11.-13.12.2019 r.)

(fot. Polski Cukier)

Marka Polski Cukier staje do walki o serca konsumentów. Flagowy produkt – cukier biały 1 kg otrzymał właśnie nową szatę graficzną, zaprojektowaną z uwzględnieniem uwidaczniających się w ostatnich latach trendów, między innymi patriotyzmu konsumenckiego.

REKLAMAATLANTA POLAND - BAKAL - ŚWIĘTA - BELKA W ARTYKUŁACH (09-24.12.2019)

Czynnikiem decydującym o wyborze produktu stał się kraj jego pochodzenia. Na pierwszym planie opakowania znalazła się, więc eksponująca to polska flaga. Motyw biało-czerwonej wstęgi podkreśla, że oferowany klientom produkt powstaje na terenie naszego kraju, z polskich buraków cukrowych, które dostarczają polscy rolnicy.

Cukier biały 1 kg marki „Polski Cukier” jest już dostępny w sklepach detalicznych.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~B-H-O :/ 1 22 dni temu

    Ceną za zakupowy patriotyzm jest dopłacanie średnio o 10 groszy więcej za ten produkt, niż za cukier Diamant. Pytanie - dlaczego? Tak ciężko połączyć jedno z drugim?

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony