REKLAMARetail FMCG Congress - Banner Główny - lipiec 2020

(fot. Pexels CC0)

Strona 2 z 2
REKLAMAWH Market NETTO_belka w artykulach_lipiec-sierpień 2020

Średnia wartość koszyka, na początku 2020 roku była w branży upominkowej o 30 proc. wyższa niż rok wcześniej, w komputerowej o 25 proc., dziecięcej niespełna 20 proc., a spożywczej - niewiele mniej. I o ile zakupy w sklepach ze sprzętem komputerowym raczej zawsze wiążą się z wyższymi wydatkami, tak skok spożywki wyraźnie pokazuje, że ta branża zyskuje w dobie ograniczonych zakupów w sklepach stacjonarnych.

Sprzedaż względem lutego, urosła w branży spożywczej aż o 393 proc. Na przeciwległym biegunie – sport i podróże, notujące spadek sprzedaży na poziomie -24 proc. Mniejszym powodzeniem cieszą się też w ostatnich tygodniach ubrania (sprzedaż -22 proc.).

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Dionizy 1 3 miesiące temuocena: 0% 

    my jako firma tez przenosilismy na poczatku roku czesc sprzedazy na sklep online postawiony na serwerach nazwa.pl - teraz przynajmniej nie musielismy sie martwic w czasie kiedy sklep trzeba bylo zamknac bo sprzedaz online juz hulala

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMAWH Market Spółdzielnie_Halfpage_czerwiec-lipiec 2020
do góry strony