REKLAMAPEKAES - baner glówny 16-30.09.2019

Według raportu  Gemius, aż 52 proc. kupujących w Internecie deklaruje Paczkomaty jako najczęściej wybieraną formę dostawy towaru. Oznacza to wzrost popularności usługi wśród internatów o 4 punkty procentowe w porównaniu do wyników raportu za 2018 rok.

REKLAMAEDENRED - eBook - Belka w artykułach (16-24.09.2019)

(mat. prasowe)

Ponadto, aż 61 proc. badanych deklaruje, że usługa InPost najbardziej zachęcają ich do zakupów przez Internet – jest to wzrost o 6 punktów procentowych więcej z roku na rok. 

Liczba Paczkomatów InPost (4800 urządzeń w Polsce) przekroczyła skalę placówek własnych Poczty Polskiej (4600 ). Tym samym sieć wygodnych i elastycznych punktów odbioru i nadania przesyłki w InPost jest doskonałą alternatywą dostępną w trybie 24h/7.Usługi kurierskie InPost także zyskały na popularności – zanotowały przyrost wskazań o 5 punktów procentowych w stosunku do 2018 roku i utrzymały ubiegłoroczne trzecie miejsce wśród najchętniej wybieranych firm kurierskic
h w Polsce. Dowodzi to wysokiej konkurencyjności oferowanych przez InPost usług na rozbudowanym rynku kurierskim w Polsce.Z roku na rok wzrasta liczba osób wybierających zakupy przez Internet. Klienci dokonujący zakupów online cenią dziś czas i niezależność – w związku ze zmianą godzin aktywności zawodowej spada znaczenie usługi kuriera jako czynnika zachęcającego do kupowania. Rośnie odsetek osób – aż o 11 punktów procentowych z roku na rok – które kupują w sieci zakupy spożywcze. Zmiana tych nawyków konsumenckich to efekt połączenia dwóch czynników: wygody Polaków i zakazu handlu w niedziele. Odpowiedzią na ten trend są „Lodówkomaty” – wierzymy, że mają one ogromny potencjał i są kierunkiem dalszego rozwoju oferty e-sklepów. Idąc za oczekiwaniami i codziennymi potrzebami klienta e-commerce, InPost wspólnie z Planet Cash uruchomił BankoPaczkomaty. Nasze maszyny wpisują się w nurt automatyzacji usług finansowych, bankowych oraz sprzedażowych” – powiedział Rafał Brzoska, prezes InPost.

InPost – na mocy porozumienia o współpracy – rozpoczął również instalację Paczkomatów InPost przy sklepach Dino i Lidl w całej Polsce oraz w Centrach Handlowych Auchan. Jeszcze w 2019 roku InPost uruchomi 3 nowoczesne sortownie w 7R Park Sosnowiec, 7R Park Warszawa oraz w parku logistycznym MLP Poznań West.

Paczkomaty InPost są też najczęstszą oferowaną formą dostawy zakupów w sklepach internetowych wg raportu serwisu Furgonetka.pl. Aż 74 proc. dużych sklepów oraz 44 proc. małych i średnich oferuje dostawę do Paczkomatów InPost. Średni koszt dostawy za ich pośrednictwem to 10 złotych w mniejszych i 9 złotych w dużych sklepach internetowych.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (6)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~teodor 6 2 miesiące temuocena: 100% 

    No błagam, giją konkurencje na łeb na szyje

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~id 5 2 miesiące temuocena: 100% 

    dokladnie, terez większość robi zakupy przez interent a paczkomat jest całkiem wygodną opcją

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Stanley 4 2 miesiące temuocena: 100% 

    Rozrasta się ten inpost w tempie ekspresowym co nawet idzie w parze z jakością.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Rosenvald 3 2 miesiące temu

    Nie tylko w polsce sie rozrasta ale z tego co wiem to na swiecie tez, ostatnio chyba podbisal umowe z jakims austriackim miastem

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Timoty 2 2 miesiące temu

    wszyscy znajomi korzystają zresztą ja też

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~L2U 1 2 miesiące temu

    spory wzrost zainteresowanych usługami kurierskimi jest oczywisty, ale podstawowym atutem InPostu są paczkomaty

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony