REKLAMAGOODMAN - Baner Główny (maj-czerwiec 2018)
Starbucks, Frappuccino Kwiat Wiśni

Starbucks, Frappuccino Kwiat Wiśni (fot. mat. prasowe Starbucks)

Firmy: Nestlé i Starbucks podpisały umowę, zgodnie z którą produkty należące do amerykańskiej sieci kawiarni trafią do sklepów na całym świecie. Łączna wartość transakcji przekracza 7 mld dolarów.

REKLAMAKORAL - belka w artykułach - Bracia Koral (Smaki dzieciństwa) - maj 2018

Umowa dotyczy sprzedaży produktów Starbucksa poza kawiarniami firmy. Jednocześnie obie firmy będą blisko współpracowały przy innowacjach produktowych i nowych strategiach biznesowych w kategorii kawy.

Zgodnie z warunkami umowy, Starbucks otrzyma od Nestlé jednorazowo 7,15 mld dolarów. Nestlé zakłada, że nowy biznes pozwoli na zwiększenie przychodów i zysków już od 2019 roku. Do zespołu Nestlé dołączy 500 pracowników Starbucksa. Firmy spodziewają się zamknięcia transakcji jeszcze w tym roku.

- Globalny sojusz pozwoli na dotarcie produktów Starbucksa do milionów domów na całym świecie, dzięki możliwościom i reputacji firmy Nestlé - powiedział Kevin Johnson, President i CEO, Starbucks.

Jak zaznaczył Mark Schneider, CEO, Nestlé, porozumienie to znaczący krok w rozwoju biznesu kawowego firmy. - Dzięki Starbucksowi, Nescafé i Nespresso będziemy mogli dostarczyć trzy legendarne marki w świecie kawy - powiedział.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"