REKLAMADAN CAKE - baner główny (listopad-grudzień)
 

30 października 2017, 08:00

Z początkiem października Delecta wystartowała z pełną ciepłych i autentycznych emocji akcją konsumencką: Powiedz to na słodko. Do promocyjnych opakowań ciast w kartonikach dołączone zostały naklejki z wyznaniami. Marka udowadnia, że aby okazywać uczucia nie są potrzebne specjalne okazje.

REKLAMAEC Alkohole - belka w artykułach - DRINCO II

Według raportu „Emocjonalność Polaków” przygotowanego na zlecenie marki Delecta* większość z nas nie krępuje się okazywać swoje uczucia. Niemal połowa Polaków (47%) zapewnia, że emocje okazuje nieustannie lub kilka razy dziennie. Zaledwie 8% badanych deklaruje, że nie okazuje ich nigdy. Znaczna część Polaków uważa, że okazywanie tego co naprawdę się czuje poprawia nastrój (71%) oraz, że okazywanie emocji sprawia, że świat staje się lepszy (62%).

Czym różnimy się w kwestii wyrażania uczuć? Są osoby, które o emocjach wolą mówić. Są i tacy (2/3 Polaków), którzy od słów przechodzą do czynów, na przykład okazując sobie czułe gesty lub… przygotowując bliskim słodkie upominki. Wychodząc naprzeciw takim osobom, marka Delecta przygotowała akcję Powiedz to na słodko.

-„W Polsce mamy wiele okazji do okazywania uczuć i wyrażania emocji. Począwszy od urodzin, przez Dzień Matki, Dzień Ojca, po Walentynki i Święta Bożego Narodzenia. Akcją Powiedz to na słodko zachęcamy Polaków do miłych, emocjonalnych gestów również bez specjalnych okoliczności… ot tak… prosto z serca. Na słodko można pocieszyć, podziękować, wyrazić miłość, a nawet przeprosić. Naklejki z wyznaniami – na różne pory dnia i okazje, znajdują się w opakowaniach promocyjnych naszych ciast oraz są do pobrania ze strony www.delektujemy.pl. Na stronie znajduje się także wiele inspiracji do przygotowania fantastycznych, słodkich niespodzianek” – mówi Monika Rożnowska, starszy kierownik marki.

Akcji Powiedz to na słodko towarzyszy kampania reklamowa w serwisach VOD. Spoty promujące akcję, budynie, cukier wanilinowy i posypki z linii Decorada utrzymane są w klimacie rodzinnego pieczenia prosto z serca.

Akcja Powiedz to na słodko jest działaniem spójnym z pozycjonowaniem marki Delecta. Przyjęta długofalowa strategia wyrażona hasłem „ot tak… prosto z serca”, promuje łączenie świata wypieków ze światem emocji i uczuć. Angażująca kampania Powiedz to na słodko ma na celu zaproszenie konsumentów do dzielenia się autentycznymi emocjami – zgodnie z filozofią marki Delecta.

*Badanie przeprowadzono w maju 2017 roku na ogólnopolskiej, losowo-kwotowej próbie 1067 osób w wieku od 18 lat+.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"