REKLAMADan Cake - Mlekovita (bułeczki) - baner główny (czerwiec 2018)

PROMOCJE I MARKETING

 

13 marca 2018, 16:15

(Fot. materiały prasowe)

W trwającej od 12 marca nowej kampanii Tiger Energy Drink producent napoju energetycznego kładzie nacisk na rolę napoju Tiger w motywowaniu do podejmowania wysiłku.

REKLAMABinaria (eMIXIT) - Belka w artykułach_v.1

W nowej kampanii TIGER utrzymuje swój energetyczny i humorystyczny styl, jednak tym razem skupia się też na motywowaniu do rozwoju, niepoddawania się i ciągłego pokonywania samego siebie, na przekór trudnościom.

Wieńczące spot hasło „Power is back” przypomina, że napój energetyczny TIGER zawsze dodaje energii właśnie wtedy, gdy trzeba spróbować jeszcze raz , aby finalnie zwyciężyć.

Tiger to marka napojów energetycznych z oferty firmy Maspex Wadowice, właściciela tak popularnych brandów, jak Kubuś, Lubella, DrWitt czy DecoMorreno.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony