REKLAMAProxi.cloud 11-25.10.2019

(fot. Pixabay CC0)

Międzynarodowa grupa EMD, w której zrzeszone są m.in. niemiecki Kaufland, indyjski Globus i rosyjska Lenta przygotowuje międzynarodową bazę danych sprzedażowych, które pomogą producentom FMCG lepiej zaspokajać oczekiwania konsumentów. Projekt wystartuje już w 2020 r.

REKLAMAEDENRED - eBook - Belka w artykułach (21-24.10.2019)

Grupa EMD – European Marketing Distribution – z siedzibą w Szwajcarii przygotowuje nową usługę, która przyniesie znaczne korzyści partnerom z całego świata. Od 2020 r. producenci markowych towarów FMCG będą mogli uzyskać bezpośredni dostęp do danych sprzedażowych organizacji handlowych, zrzeszonych w grupie. Platforma, uzbrojona w technologię firmy AC Nielsen, będzie zawierać wyczerpujące informacje o wynikach sprzedażowych.

Producenci FMCG, partnerzy takich sieci detalicznych jak Kaufland i Lenta, a także organizacji takich jak indyjski dom eksportowy Globus czy hiszpańsko-portugalska grupa zakupowa Euromadi, uzyskają dostęp do danych, które pozwolą im lepiej analizować oczekiwania i potrzeby konsumentów.

Projekt jest w finalnej fazie realizacji i zaprezentowany zostanie biznesowym partnerom, zrzeszonym w grupi EMD, w połowie września.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony