REKLAMAMLEKOVITA - Baner Główny (31.10 - 17.11.2019)

(materiały prasowe, Walmart)

Sieć Walmart uruchomiła testy programu, w ramach którego pracownicy największego na świecie detalisty, wracając do domu, dowożą paczki zamówione przez klientów mieszkających po drodze. W ten sposób chce uprościć ostatni etap dostarczenia towaru do klienta – pisze gazeta.pl.

REKLAMAVITAKRAFT - VITA NATURE - BELKA W ARTYKUŁACH (15-30.11.2019)

Zdaniem Marca Lore, dyrektora segmentu e-commerce w Walmart takie rozwiązanie ma sens. Jeśli  ciężarówki wożą zamówienia z centrów logistycznych do sklepów, to te same ciężarówki mogą zostawić zamówienie w lokalnym sklepie, skąd uczestnik naszego programu zabierze je do domu klienta.

Jak podaje cytowany przez gazeta.pl „Washington Post” program testowany jest od miesiąca, na razie w trzech sklepach: dwóch w New Jersey i w jednym w Arkansas. Rzeczniczka sieci Walmart Ravi Jariwala poinformowała, że uczestnicy programu są ochotnikami, a za swój poświęcony czas otrzymują dodatkową zapłatę, jak za nadgodziny.

Według „Washington Post” program ma ograniczyć koszty tzw. „ostatniej mili”, czyli ostatniego etapu dostarczenia przesyłki, który często okazuje się najdroższy – czytamy w. Dostarczenie zamówienia do sklepu kosztuje sieć ok. 75 centów na klienta, natomiast dostawa do domu ok. 5 dolarów na klienta.
Źródło: gazeta.pl/Washington Post

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony