REKLAMAProxi.cloud 11-25.10.2019

(fot. materiał partnera)

W jednej z największych sieci dyskontów od 3.10 do 5.10 lub do wyczerpania zapasów dostępne są produkty nowej marki Zygmunta Chajzera – Mr. ZIGGI, który jest jej pomysłodawcą i właścicielem. Hipoalergiczne i przyjazne środowisku proszki i płyny do prania produkowane są w polskich zakładach Clovin S.A., a wyłącznym dystrybutorem jest firma Europe Distribution Group Sp. z o.o.

Marka Mr. ZIGGI powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie na dezynfekujące, proekologiczne i hipoalergiczne środki piorące ze średniej półki cenowej. – Z branżą środków piorących związany jestem od ponad 15 lat. Reprezentowałem jedną z najpopularniejszych marek w Polsce – wyjaśnia Zygmunt Chajzer, pomysłodawca i ambasador marki. – Wiele lat doświadczenia, udział w targach i konferencjach, rozmowy z ludźmi, wiele czynników i przemyśleń sprawiło, że mogę zaproponować Państwu środki unikalne i innowacyjne, które są odpowiedzią na potrzeby świadomego Klienta i których sam chętnie używam.

Jak zauważa Chajzer, sytuacja na rynku chemii domowej zmienia się. Coraz bardziej świadomych Klientów nie interesuje wyłącznie zapach proszku do prania. Kupujący chcą mieć pewność, że środek będzie skuteczny, ale i delikatny dla skóry, nie wywoła reakcji alergicznej i nie zaszkodzi środowisku. –Środki piorące Mr. ZIGGI są dedykowane świadomym konsumentom. Świadomym swojego zdrowia, zdrowia całej rodziny. Świadomym wartości czystego środowiska – tłumaczy dziennikarz.

Celem marki było stworzenie środków piorących, które są jednocześnie proekologiczne i powszechnie dostępne. Dlatego ustalone ceny mieszczą się w średnim przedziale. Wyłącznym dystrybutorem jest Europe Distribution Group Sp. z o.o., a produkty można również zamówić na stronie Mr. ZIGGI.

Produkowane w Polsce lokalnie i z myślą o środowisku

Mr. ZIGGI to owoc współpracy Zygmunta Chajzera z polskim producentem środków piorących Clovin S.A. – Poszukując produktu spełniającego takie warunki, trafiłem na firmę Clovin S.A. z Czyżewa – opowiada twórca marki – Okazało się, że Clovin w swoich laboratoriach od pewnego czasu pracował nad taką formułą środków piorących. Nadawaliśmy na tych samych falach. Szybko doszliśmy do porozumienia i tak powstała marka Mr. ZIGGI.

Lokalna produkcja wpisuje się w ideę odpowiedzialnego, proekologicznego biznesu. Jak wyjaśnia Chajzer, utrzymanie produkcji w Polsce było jednym z kluczowych kryteriów przy wyborze partnera. Nie bez znaczenia było położenie siedziby firmy Clovin S.A. na Podlasiu, w jednym z najmniej zanieczyszczonych obszarów Polski.

– Firma Clovin S.A. może poszczycić się ponad 20-letnim doświadczeniem w produkcji środków czystości i – co było dla nas bardzo istotne – ogromnymi mocami produkcyjnymi. A jednocześnie dużym zapleczem technologicznym – opowiada Krzysztof Górny, prezes zarządu Europe Distribution Group Sp. z o.o. – Własne centrum badawcze, własne laboratorium - to tam powstała innowacyjna formuła naszych proszków, która łączy ekologię i dezynfekcję.

Poleć innym

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony