REKLAMABelgian Meat Office - Baner Główny (16-30.09.2019)
Andrzej Kraszewski, prezes Grupy Ren

Andrzej Kraszewski, prezes Grupy Ren (Fot.materiały prasowe)

Strona 2 z 2
REKLAMAVITAKRAFT - VITA NATURE -BELKA W ARTYKUŁACH (15-30.09.2019)

W tym sezonie do gry włączyła się duża liczba nowych producentów/marek. Jakie konsekwencje miało to dla Renu i całej branży? 

Branża czekała przede wszystkim na debiut lodów pod markami Hortex i E.Wedel. Ten sezon nie za bardzo sprzyjał wprowadzaniu nowości, ponieważ rynek przy niepewnej pogodzie raczej koncentruje się na markach o ugruntowanej pozycji, które zapewniają odpowiedni poziom rotacji. W ogólnym odczuciu obie nowe marki nie były odpowiednio wspierane przez reklamę. Widać, że ci producenci dopiero uczą się rynku, który jest trudny i zbierają doświadczenia przed kolejnym sezonem. Z tego powodu budowanie dystrybucji numerycznej dla nowych marek w tym sezonie nie było łatwe, chociaż Renowi udało się osiągnąć dobre wyniki sprzedażowe nowości i razem z producentami jesteśmy zadowoleni. Podsumowując, pojawienie się w tym sezonie nowych graczy nie wpłynęło specjalnie na branżę, jednak za rok sytuacja może wyglądać już zupełnie inaczej. Producenci zakorzenieni na rynku już teraz powinni brać to pod uwagę.

O GRUPIE REN

Właścicielem Grupy Ren jest spółka Ashton Moss Holding, która należy do funduszu Argan Capital. W lutym 2017 roku przejęła Hortex Holding i stała się bezpośrednim właścicielem wszystkich podmiotów należących do Grupy Hortex, Grupy Ren oraz wspólnikiem w pozostałych spółkach Grupy Ren, zajmujących się dystrybucją żywności mrożonej i świeżej: Allfood, Chłodnie Europejskie oraz Iglomen. 

W styczniu 2018 roku Fundusz sprzedał aktywa związane z produkcją mrożonek i soków, jakie posiadał w spółkach z Grupy Hortex, pozostawiając w swoim portfelu spółki z segmentu dystrybucji żywności mrożonej. 

Spółki półki dystrybucyjne Grupy posiadają łącznie 19 centrów logistycznych. 


 

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 3

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~jessa 1 10 dni temu

    I dlatego ten zakaz handlu jest chory, szanse na rozwój, dla różnych biznesów robią się nierówne. Jedni zyskują, drudzy tracą, a tak naprawdę tracą przede wszystkim klienci.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony