23.04.2020 / 14:10
StoryEditor

Producenci nabiału nie rezygnują z nowości

(fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
Polacy wrócili do gotowania w domu. Na zakupach wybierają produkty zdrowe, naturalne, pochodzące od krajowych producentów. Zyskuje na tym kategoria nabiału.

Ze względu na pandemię tegoroczna wiosna jest dla producentów nabiału wyjątkowa. – Skupiamy się na tym, żeby konsumenci nie odczuli zmian i mogli w pełni korzystać z naszego aso...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.04.2024 / 15:28
StoryEditor
Jysk uruchomił 300. sklep w Polsce i zapowiada kolejne otwarcia
W Warszawie otwarto 300. sklep Jysk
W Warszawie otwarto 300. sklep Jyskfot. Jysk
W Warszawie otwarto 300. sklep Jysk
W Warszawie otwarto 300. sklep Jyskfot. Jysk
W Warszawie otwarto 300. sklep Jysk
W Warszawie otwarto 300. sklep Jyskfot. Jysk
W Warszawie otwarto 300. sklep Jysk
W Warszawie otwarto 300. sklep Jyskfot. Jysk
W Warszawie otwarto 300. sklep Jysk
W Warszawie otwarto 300. sklep Jysk
W Warszawie otwarto 300. sklep Jysk
W Warszawie otwarto 300. sklep Jysk
Skandynawka sieć sklepów Jysk chce mieć w Polsce nawet 500 sklepów. Na razie sieć otworzyła swoją 300. placówkę, a na ten rok zapowiada w sumie 22 nowe sklepy. - Ekspansja jest w naszym DNA – mówi Rami Jensen, prezes i dyrektor generalny Jysk.

Sieć handlowa Jysk uruchomiła w kwietniu br. swój 300. sklep. Tą placówką jest warszawski market w Galerii Północnej. Plany sieci zakładają, że w tym roku obrotowym otworzy w Po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.04.2024 / 13:02
StoryEditor
Wyborowa Pernod Ricard wprowadza cyfrowe etykiety. Wystarczy smartfon, aby zobaczyć skład produktu
Wyborowa Pernod Ricard wprowadza e-label (fot. Wyborowa Pernod Ricard)
Producent alkoholu chce dać klientom łatwy i szybki dostęp do składu swoich produktów. Na opakowaniach umieścił specjalny kd QR, który to umożliwi.

Jak pokazują badania przeprowadzone przez SW Research na zlecenie Wyborowa Pernod Ricard, Polacy bardzo dużą wagę przywiązują do czytania i analizowania treści etykiet produk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. kwiecień 2024 22:24