REKLAMAHELIO - Baner Główny - NATURA (21-27.10.2019)
Jesteśmy Kerry – kreujemy smak, doceniamy wartości odżywcze

Jesteśmy Kerry – kreujemy smak, doceniamy wartości odżywcze (fot. materiał partnera)

Strona 3 z 3
REKLAMA

Nowe technologie pozwalają producentom napojów na obniżenie zawartości cukru w napojach bez obawy o utratę smaku, a w konsekwencji, zmianę opinii konsumentów względem danego produktu. Rozwiązanie firmy Kerry sprawdza się również przy maskowaniu niechcianych nut powstających w wyniku wzbogacania receptury w witaminy, białka lub inne składniki roślinne.

W ten sposób, jak zapewniają, powstała realna alternatywa dla polepszenia jakości produktów dopasowanych do współczesnych trendów konsumenckich.


*„Consumer First” badanie na zlecenie firmy Kerry przeprowadzone przez Insight Inside w krajach europejskich, wrzesień 2017, N=8500

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony