REKLAMAAthlon Car Lease - baner główny (25.11.-13.12.2019 r.)

Hasło „Głodny nie jesteś sobą", wykorzystywane w komunikacji marki Snickers, wykorzystano w niecodziennym żarcie, którego „ofiarami" padli klienci – czytamy w „Rzeczpospolitej”.

REKLAMAATLANTA POLAND - BAKAL - ŚWIĘTA - BELKA W ARTYKUŁACH (09-24.12.2019)

(fot. mat. pras.)

Francuscy konsumenci stali się obiektem żartu, który zafundował im koncern Mars Wrigley znany z batonów Snickers czy Bounty. W opakowaniach niektórych batonów Snickers klienci znajdowali, zamiast słodkiego batona z orzeszkami ziemnymi, batona Bounty z kokosowym nadzieniem.

Jak informuje „Rzeczpospolita”, celem koncernu było sprowokowanie konsumentów do reakcji i cel ten został osiągnięty – kampania #SnickersGate stała się viralem i zyskała przeszło 20 tysięcy wzmianek i interakcji w mediach społecznościowych.

Więcej w „Rzeczpospolitej”

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~tołdi 1 9 dni temu

    Ciekawe kto by się śmiał, gdyby ofiarą takiego żartu padł ktoś kto ma alergie pokarmową na kokosa. Pozew jak nic! ;)

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony