REKLAMAPszczółka - Baner Główny - Trufle (18-21.10.2018)

(Fot. materiały prasowe)

W swojej najnowszej kampanii firma Pfeifer & Langen Marketing promuje swoją markę cukru Diamant jako odwołującą się do polskości i naturalności.

REKLAMAKongres Słodycze i Przekąski 2018 - belka w artykułach

Firma komunikuje, że Cukier Biały Diamant powstaje z polskich buraków i powstaje w zgodzie z naturą. Tym samym Diamant odwołuje się do polskości i naturalności, dwóch cech, które dziś są bardzo istotne dla konsumentów i są brane pod uwagę przy decyzjach zakupowych.

We wrześniu Cukier Biały Diamant trafił do sprzedaży w nowym opakowaniu 1 kg. Na etykiecie znajduje się teraz  ikona z konturem Polski i zielonym listkiem, obok tekst „Z polskich buraków” i „w zgodzie z naturą” . Producentem cukru Diamant jest firma Pfeifer & Langen Marketing.

Pfeifer & Langen Marketing zajmuje się koordynacją sprzedaży i dystrybucji klientom indywidualnym i przemysłowym cukru białego, cukru trzcinowego oraz bogatej gamy asortymentu cukrowego. Pod marką Diamant na rynku znajdują się różne rodzaje cukru o rozmaitym przeznaczeniu. To m.in. cukier drobny,  w kostkach, cukier puder, smakowy cukier puder, cukier gruba rafinada, cukier kandyz, kandisstick, cukier brązowy, cukier żelujący, cukier demerara, cukier muscovado, cukier vending, cukier w saszetkach, cukier posypkowy a także masa fondant.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~xc 1 10 dni temu

    Nie kupuję niemieckich produktów, jeżeli nie muszę, zwłaszcza tej marki nie kupuję, poza tym widać niemiecki kapitał, który przejął polskie cukrownie ewidentnie prowadzi politykę dobijania resztek polskiego cukrownictwa. Dumpingowe ceny po to, żeby wykończyć ostatnie polskie cukrownie. I kto na to pozwala? tzw, dobra zmiana! zabawne

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony