REKLAMAMLEKOVITA - Święta Śmietanka - Baner Główny (14-19.12.2019)

(Fot.materiały prasowe)

Firma PPL Koral wyprodukowała piosenkę dwóch braci, którzy zwięciężyli w ubiegłorocznym konkursie "Grand Błogie Chwile". „Zalodowane bity” to kawałek w hip-hopowym stylu, który podsumowuje 40 lat istnienia marki Koral i przedstawia ją młodym odbiorcom.

REKLAMA

Piosenka na temat historii marki Koral jest efektem współpracy z dwoma laureatami zeszłorocznego konkursu konsumenckiego "Grand. Błogie chwile". Jury zachwyciły hip-hopowe piosenki o lodach Grand nadesłane na konkurs przez dwóch braci - chłopcy prowadzą wspólnie kanał na YouTube pod nazwą PitPitShowTV. Dzięki współpracy z lodami Koral udało się spełnić ich marzenie – zrealizowanie profesjonalnego nagrania ich wspólnej, specjalnie przygotowanej z okazji 40 lecie marki Koral, piosenki w studio oraz nakręcenie teledysku.

Piosenka „Zalodowane bity” podsumowuje 40 lat istnienia marki, historię lodów m.in. Pando, Apacz i Julek, które są znane starszym pokoleniom jako „smaki dzieciństwa”, a młodsi mogą dowiedzieć się jak długą i ciekawą historię maja lody Koral. Chłopcy w piosence zachęcają również do dołączenia do społeczności "Zalodowani" – miłośników lodów Koral i dobrej zabawy.

Kawałek będzie promowany za pomocą reklam Google Ads w serwisie YouTube.


 

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony