REKLAMAHELIO - Główny - natura, orzechy (jesień)

(kadr ze spotu promocyjnego Fresh&Fruity)

Wawel przeprowadza proces rebrandingu swojej znanej od ponad stu lat marki i wdraża nową strategię komunikacji. Firma stawia na przekaz związany z dobrostanem i dobroczynnością. Znalazło to odzwierciedlenie także w nowej identyfikacji wizualnej – odświeżonym logo i opakowaniach, a także rozpoczętych właśnie kampaniach dla poszczególnych subbrandów.

REKLAMAEC Alkohole - belka w artykułach

Nowa strategia Wawelu – „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze” – opiera się na trzech filarach. Pierwszy to produkcja wysokiej jakości słodyczy. Drugi to działalność charytatywna w ramach fundacji „Wawel z Rodziną” oraz programu społeczno-konsumenckiego, na który marka przeznaczyła w ubiegłym roku 1,5 mln zł. Trzeci filar to budowanie społeczności wokół idei dobrego samopoczucia i czynienia dobra.

– Misja marki Wawel można streścić następująco: Mamy potrzebę pozytywnego wpływania na świat i w związku z tym dążymy do tworzenia naturalnych i innowacyjnych słodyczy, dostępnych na co dzień. Stale doskonalimy nasze produkty, dbając o ich jakość i skład. Działamy w sposób zaangażowany społecznie. Dzięki umiejętności tworzenia wyjątkowych słodyczy i działaniom dobroczynnym potrafimy czynić prawdziwe dobro – wyjaśnia Tadeusz Czarniecki, Dyrektor Marketingu Wawel SA, i dodaje – Chcemy wprowadzić konsumentów w dobry nastrój, który będzie nadawał pozytywny bieg zdarzeniom – od małych, codziennych czynów do tych wielkich.

W ramach projektu „Dobre Składniki” Wawel dąży do uproszczenia składu swoich produktów, eliminując z nich zbędne substancje konserwujące, barwniki czy sztuczne aromaty. W produkcji firma wykorzystuje wysokiej jakości ziarno kakaowca, lecytynę z certyfikowanych ziaren soi (bez GMO), stopniowo eliminując olej palmowy oraz zwiększając zawartość surowców pożądanych, np. orzeszków arachidowych w Michałkach. Nad procesem czuwa specjalnie powołana Rada Ekspertów, składająca się ze specjalistów w zakresie technologii żywności, towaroznawstwa czy dietetyki, którzy na co dzień związani są z publicznymi uczelniami wyższymi.

Komunikacja subbrandów marki Wawel bazuje na koncepcji „Dobrych Wiadomości”. Wdrażana strategia dotyczy wszystkich produktów marki. Uruchomiona kampania obejmuje trzy spoty, które emitowane będą do końca tego roku w czołowych stacjach telewizyjnych. Kampania obejmuje również działania digital i public relations oraz radio, prasę i OOH. W jej ramach marka Wedel prezentowana jest w kontekście optymistycznych komunikatów, a spoty mają wprawiać odbiorców w dobry nastrój.

W październiku rozpocznie się emisja trzeciego spotu w ramach kampanii. Będzie on dotyczył najpopularniejszych czekoladek w ofercie marki Wawel – Malaga, Tiki Taki i Kasztanki. Planowana jest również kolejna edycja akcji społeczno-konsumenckiej Wawelu, w którą angażują się największe organizacje pożytku publicznego w Polsce wraz z ich liderami. W tym roku akcja nosi nazwę „Serce Rośnie”.

Wawel jest jedną z najstarszych firm produkujących słodycze w Polsce – funkcjonuje na rynku od 1898 r. W portfolio ma m.in. takie marki, jak Mieszanka Krakowska, Malaga, Tiki Taki, Kasztanki czy Fresh & Fruity.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"