18.09.2019 / 09:02
StoryEditor

Produkt i cena coraz mniej istotne dla konsumentów. Kluczem staje się właściwe doświadczenie klienta

(fot. materiał prasowy partnera)
Badania wykazują, że już w 2020 r., w sprzedaży FMCG, ale nie tylko, klienci będą gotowi zapłacić więcej za nieco gorszy produkt niż u konkurencji pod warunkiem, że zostaną właściwie obsłużeni. Tworzenie jak najlepszego doświadczenia klienta staje się więc kluczem nie tylko do utrzymania lojalności konsumenta, ale też do przejęcia klientów utraconych.

Wykreowanie właściwego doświadczenia klienta jest niewątpliwie trudne. Nie wystarczy pomysł, trzeba też dokładnej analizy tego, jak i gdzie klienci stykają się z marką. W na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. kwiecień 2024 18:49