REKLAMAPRIM - KABANOS - BANER GŁÓWNY - (05.07 - 03.10.2019)
Na zdj. czekolada marki własnej E.Leclerc dostępna w sklepie Frac

Na zdj. czekolada marki własnej E.Leclerc dostępna w sklepie Frac (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Efekty utworzenia grupy zakupowej przez sieci E.Leclerc oraz Frac są już widoczne w sklepach. Do sprzedaży w placówkach tej drugiej sieci trafiły niektóre produkty pierwszocenowej marki własnej E.Leclerc - €.C.O.+.

REKLAMAVITAKRAFT - VITA NATURE -BELKA W ARTYKUŁACH (15-30.09.2019)

€.C.O.+ to marka własna rozwijana przez E.Leclerc od wielu lat. Aktualnie pod tym brandem dostępnych jest w Polsce 600 różnych artykułów z takich kategorii, jak produkty spożywcze, świeże i mrożone, napoje, alkohole, kosmetyki, chemię gospodarczą, a także artykuły gospodarstwa domowego. Niektóre z tych artykułów trafiły niedawno do sprzedaży również w sklepach Frac.

Przypomnijmy, że w lipcu 2018 r. prezes UOKiK wydał zgodę na koncentrację polegającą na "włączeniu do Ruchu Leclerc spółek Frac Handel i Auto-Market poprzez zawarcie z Galec długoterminowej umowy o współpracy". Wydanie decyzji w tej sprawie zajęło urzędowi antymonopolowemu jedynie około miesiąca.

Nieco wcześniej grupa E.Leclerc podpisała list intencyjny z siecią Frac w sprawie współpracy na polskim rynku. Partnerstwo będzie dotyczyło m.in. wspólnego negocjowania warunków handlowych z dostawcami obu sieci.

Współpraca E.Leclerc z siecią Frac wykracza poza wspólne zakupy. Przykładowo, jednym z efektów partnerstwa była zmiana szyldu na hipermarkecie kompaktowym w Stalowej Woli. Na placówce, która działała pod logo Frac Delikatesy, od listopada ub.r. wisi szyld E.Leclerc.

Grupa E.Leclerc osiągnęła w 2017 roku obroty na poziomie 2,8 mld złotych. Obecnie pod szyldem marki funkcjonuje około 50 sklepów, na terenie 15 województw. Z kolei Frac liczy 21 sklepów w formacie tradycyjnym i wielkopowierzchniowym, działających na terenie województw podkarpackiego i mazowieckiego.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 3

  • 3
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony