REKLAMAMLEKOVITA - Baner główny (kwiecień 2018)
Wawel dba o to, aby nadążać za panującymi trendami rynkowymi, dlatego nieustannie poszerza swój asortyment. Obecnie jednym z najpopularniejszych produktów w ofercie jest nadziewana galaretka Fresh & Fruity produkowana w nowoczesnej fabryce w podkrakowskich Dobczycach. Jak wygląda ten proces?
REKLAMAKONGRES RYNKU FMCG 2018 - Belka w artykułach
Zakład produkcyjny firmy Wawel znajduje się w podkrakowskich Dobczycach przy ulicy Wawelskiej 6

Zakład produkcyjny firmy Wawel znajduje się w podkrakowskich Dobczycach przy ulicy Wawelskiej 6

Od 2006 roku wszystkie produkty spod znaku Wawel są wytwarzane w nowoczesnym zakładzie produkcyjnym w Dobczycach. Fabryka spełnia najwyższe standardy i doskonale łączy tradycję z nowoczesnością dzięki najnowszym rozwiązaniom technologicznym, ale także sprawnemu wykorzystaniu tradycyjnych metod wyrobu słodyczy. Proces produkcyjny nadziewanych galaretek Fresh & Fruity oparty jest na wykorzystaniu pektyny pozyskiwanej z owoców jako środka żelującego. Galaretka ma delikatny smak, a dzięki specjalnej technologii produkcji jej soczyste owocowe wnętrze jest dobrze widoczne. Po otoczeniu galaretki posypką cukrową, następuje proces pakowania. Każda galaretka jest pakowana w foliową owijkę typu flowpack. Tego rodzaju opakowania zapewniają nie tylko wygodny sposób otwierania – dzięki nim ulubioną galaretkę można także mieć zawsze przy sobie.  Firma Wawel systematycznie modyfikuje i rozszerza ofertę, dopasowując ją do zmieniających się potrzeb konsumentów. Oprócz podstawowych smaków galaretek, tj. ananasowej i pomarańczowej z wnętrzem malinowym oraz limonkowej i malinowej z wnętrzem cytrynowym, wprowadzone zostały nowe propozycje smakowe, charakteryzujące się kwaśnym smakiem: cola i grejpfrut z nadzieniem cytrynowym oraz kiwi i cytryna z nadzieniem malinowym.

Popularność, jaką cieszą się nadziewane galaretki Fresh & Fruity z Wawelu to najlepszy dowód na to, że inwestycje w nowe smaki i formy podania słodyczy owocują zaufaniem i zadowoleniem konsumentów.





















(HUW)

Wiadomości Handlowe, Nr 9  (148), Wrzesień 2015

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"