REKLAMAPURELLA - SuperShots - Baner Główny (od 13 lipca)
Skuteczny POS to klucz do budowy Customer Experience

Skuteczny POS to klucz do budowy Customer Experience (fot. materiał partnera)

Strona 3 z 3
REKLAMAWH Market NETTO_belka w artykulach_lipiec-sierpień 2020

Zastosuj rozwiązania wspierane nowoczesnymi technologiami – Informacja to najcenniejszy towar w Gospodarce 4.0. Wszechobecna technologia, nowe media i modele biznesowe — takie elementy przewijają się w wizjach gospodarki jutra, ale rozwiązania gotowe do implementacji dostępne są już dziś. Inteligentne półki, beacony, wirtualni asystenci, systemy wspierania decyzji mogą w efektywny sposób podnosić sprzedaż, ale także być touchpointem oferty kanałów m-commerce bądź e-commerce.

Proces kreacji przestrzeni sprzedażowej na skutek zmian społecznych stał się procesem wyjątkowo wielowątkowym. Nie można go oderwać od projektowania materiałów POS, które są w dużej (a czasem w przeważającej) mierze budulcem tej przestrzeni. Nie można go również oderwać od przestrzeni online – to de facto ta sama przestrzeń. Czynnikiem spajającym powinno być holistyczne rozumienie zjawiska Customer Experience, które w takiej odsłonie ma szanse stać się Brand Experience, decydującym o przetrwaniu na turbo zmiennym rynku.

Marek Pabich, Head of Research and Development w firmie Schwitzke Górski

O Schwitzke Górski: Projektujemy wyjątkowe doświadczenia. Kreujemy koncepty. Projektujemy obiekty handlowe. Od blisko dekady tworzymy wielokrotnie nagradzane projekty dla szeroko rozumianych sektorów RETAIL, HoReCa i Office. W centrum naszych działań stawiamy Customer Experience 2.0 i w jego duchu planujemy przestrzenie nie tylko ergonomiczne i zgodne z trendami, ale przede wszystkim wzmacniające wyjątkowe doświadczenie marki i komunikujące jej wartości. Kompleksowo wspieramy naszych klientów: od określenia oczekiwań i strategii CX, przez koncepty kreatywne, projekty przebudów obiektów, projekty wykonawczy, aż po wsparcie na etapie wdrożeń. Nasze kompetencje to nie tylko projektowanie, ale także złożone badania mające na celu poznanie potrzeb konsumentów. Wdrażamy również rozwiązania technologiczne z zakresu Digital w sposób immersyjny z wizerunkiem i doświadczeniem marki. Pracujemy w oparciu o Design Thinking i Customer Centered Design. W 2019 roku zrealizowaliśmy prawie 200 projektów dla klientów takich jak Olimp, Makarun, Nakielny, Awiteks, InMedio, Martes Sport, Fitanu, Deichmann, Wojas, Cropp, House, Sinsay, Reserved, Mohito, VOX, czy Home&You.

www.schwitzkegorski.pl

wwww.linkedin.com/company/schwitzkegorski

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony