REKLAMAVFK - baner główny

HANDEL I DYSTRYBUCJA

 

25 września 2017, 08:00

(fot. Eurocash Dystrybucja)

(fot. Eurocash Dystrybucja)

Eurocash Dystrybucja to lider na rynku dystrybucyjnym w Polsce. Oprócz niezależnych detalistów wspiera także sieci franczyzowe, takie jak: Groszek, Euro Sklep, Gama czy Lewiatan. Trzy z nich wzięły ostatnio udział w loterii zdrapkowej, która spotkała się z ogromnym zainteresowaniem konsumentów. To pierwsza taka loteria konsumencka „skrojona na miarę” i zorganizowana przez Eurocash Dystrybucja.

REKLAMAEC Alkohole - belka w artykułach - DRINCO II

- Zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważna jest przejrzysta i spójna komunikacja zasad do konsumentów. Dlatego organizując loterię, oprócz opracowania ciekawego mechanizmu, dużą uwagę poświęciliśmy materiałom dostarczanym do sklepów. Każdy sklep otrzymał dedykowany zestaw zdrapek, plakatów, cenówek oraz standów – spójny ze strategią komunikacji marki danej sieci franczyzowej. Właśnie takie „skrojenie na miarę”, pozwoliło zwiększyć zaufanie kupujących, co potwierdza ogromny sukces loterii – zebraliśmy blisko 300 tysięcy zgłoszeń – mówi Andrzej Szałowski, dyrektor marketingu w Eurocash Dystrybucja.

Loteria trwała 6 tygodni – od 22 czerwca do 2 sierpnia 2017 roku. Jej zasady były jednakowe dla każdej przystępującej sieci. Kupujący za każde wydane 20 zł otrzymywał zdrapkę, dzięki której mógł wygrać 20 zł lub 100 zł do dowolnego wykorzystania. Pula zdrapek z nagrodami pieniężnymi wynosiła ponad 18 000 sztuk. Pozostałe zdrapki zawierały kody promocyjne, które kupujący mógł zarejestrować na stronie www lub poprzez wysłanie SMS-a. Tym samym brał udział w losowaniu nagrody głównej. Do wygrania było 6 x 100 000 zł. Cztery nagrody trafiły do klientów sieci Groszek, a dwie do klientów Euro Sklepu.

Powodzenie loterii potwierdza nie tylko imponująca liczba zarejestrowanych zdrapek. To również ogromne zaangażowanie sklepów franczyzowych, które przez cały okres trwania akcji, aktywnie uczestniczyły w jej promocji. Dzięki ich wsparciu udało się osiągnąć tak dobre wyniki. 100 sklepów sieci Groszek, Euro Sklep i Gama zostanie nagrodzonych premiami pieniężnymi za wypracowanie najlepszych rezultatów.

Tak pozytywny odzew franczyzobiorców to najlepszy dowód na to, że dobrze przemyślane i skrupulatnie przygotowane akcje są ciekawe nie tylko dla konsumentów, ale również dla zaangażowanych w ich realizację zespołów.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (2)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~cyganski 2 24 dni temuocena: 20% 

    Poszli w temat media experta tylko pod postacią zdrapek. No i tam są wyższe nagrody na zakup

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Serdeczny 1 24 dni temuocena: 67% 

    Eurocash i jego franczyzy są skrojone tylko dla nich. Jeżeli chodzi o drugą stronę czyli franczyzobiorcę to już tak nie jest. Narzucanie niekonkurencyjnych cen to norma w ich sieciach. Najlepszym przykładem są delikatesy centrum gdzie franczyzobiorca inwestuje duże pieniądze a Eurocash traktuje go jak kierownika sklepu, narzuca niesprawdzone rozwiązania i w praktyce okazuje się że nie przynoszą żadnego efektu. W najlepszym razie bo jest też tak że obniżają sprzedaż. Nie wchodźcie w to bagno. To jest prosta droga do bankructwa. Eurocash nie współpracuje z franczyzobiorcami on stara się ich tylko wydoić.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony
"