REKLAMAMODERN-EXPO  - Baner Główny (styczeń-luty 2020)

(fot. materiały prasowe HL Display)

W przyszłości na handel detaliczny wpływ będą miały wrażenia zmysłowe klientów  – podkreśla Rafał Lewandowski, Commercial Director w spółce HL Display Polska. Aby sklepy miały środki do zainwestowania w rozwój lepszych doświadczeń zakupowych, muszą wprowadzić automatyzację, aby zaoszczędzić czas personelu.

REKLAMAMAGO - Euroshop - Belka w artykułąch (04-18.03.2020)

W dzisiejszych czasach producenci marek i sprzedawcy detaliczni stoją przed wieloma wyzwaniami. Jeśli chodzi o miejsce i sposób kupowania artykułów spożywczych, konsumenci mają obecnie większy wybór niż kiedykolwiek wcześniej.

W jaki sposób sprzedawcy detaliczni mogą wpłynąć na lepsze doświadczenia zakupowe?

Wraz z rozwojem sprzedaży detalicznej online, tradycyjne sklepy odkrywają się na nowo, znajdując coraz to nowsze sposoby na zwiększenie atrakcyjności dla kupujących. Coraz częściej sprzedaż wielokanałowa wymaga większego postępu technologicznego, przekształcając przyszłe supermarkety w takie, które będą napędzane przez cyfryzację.

Ponieważ kupujący mają coraz większe możliwości robienia zakupów, kiedykolwiek i gdziekolwiek chcą, aby wybrać się do sklepu potrzebny będzie dobry powód. Jednym z nich mogą być niskie ceny, jednak konkurowanie z dyskontami może być trudne dla sprzedawców artykułów spożywczych.

Pozytywne doświadczenie zakupowe może być powodem do odwiedzenia sklepu.

Aby zyskać kupujących, sklepy muszą szukać rozwiązań, które zwiększają ruch i poczucie lojalności. Zwykła sprzedaż towarów spożywczych nie wystarczy: lepsze doświadczenia zakupowe są kluczową kwestią w ochronie tradycyjnego sklepu detalicznego w dynamicznie rozwijającym się środowisku handlu elektronicznego.

Od obfitych ekspozycji ze świeżymi produktami po doskonałe oferty artykułów żywnościowych, gotowe potrawy oraz lady z towarami – tylko tradycyjny sklep może zaoferować takie wrażenia zmysłowe, sklep internetowy tego nie zapewni.

Obsługa, w tym porady ekspertów, a nawet lekcje gotowania i kluby prowadzone przez dobrze wyszkolonych i kompetentnych pracowników serwisu, to najlepszy sposób, aby sklepy spożywcze bezpośrednio kontaktowały się z kupującymi i zapewniały wyjątkowe wrażenia. Budując kategorie, które tworzą doznania i zaspokajają potrzeby rozwijających się misji zakupowych, sklepy mogą zwiększyć liczbę kupujących.

Oszczędność czasu dzięki automatyzacji.

Uważamy, że w przyszłości na handel detaliczny wpływ będą miały wrażenia zmysłowe klientów. Ale, aby sklepy miały środki na inwestowanie w tworzenie lepszych doświadczeń zakupowych, muszą pójść w kierunku automatyzacji zaoszczędzając czas personelu. Tworzenie lepszego doświadczenia wymaga inwestycji, dlatego należy zminimalizować wykonywanie powtarzalnych i pracochłonnych działań. Zamiast ograniczać czas pracy personelu przy zadaniach o niskiej wartości, lepiej jest poświęcić czas na inne działania w sklepie, które mogą zwiększyć sprzedaż oraz przyczynić się do większego zwrotu z inwestycji.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony