REKLAMAPRIM (KABANOS) - GRILL - Baner Główny (29.04-31.07.2020)

(fot. materiał partnera)

Sieci handlowe dążą do maksymalnego skrócenia czasu obsługi klienta w sklepie. Największym wyzwaniem, z którym się mierzą detaliści jest kontrola kupowanych produktów i płatność. Na pomoc przychodzą nowoczesne technologie, takie jak mobilna kasa samoobsługowa CLEVE®.

REKLAMAWH Market MOSS_belka w artykulach_czerwiec-lipiec 2020

Opracowane przez firmę MAGO rozwiązanie było jednym z hitów ostatnich targów EuroShop w Dusseldorfie. Wielu odwiedzających stoisko firmy z uwagą przyglądało się temu urządzeniu i pytało o jego funkcjonalność. - Idziemy do przodu. W świecie coraz większej dynamiki rynkowej tworzymy przełomowe rozwiązania, będące odpowiedzią na problemy współczesnego handlu. Nasze narzędzia nie tylko usprawniają pracę sklepu, ale przede wszystkim ułatwiają codzienne zakupy klientom. Jednym z nich jest mobilna kasa samoobsługowa CLEVE® – mówi Tomasz Dwojak, dyrektor pionu komercji Grupy MAGO.

CLEVE® to swego rodzaju połączenie kasy samoobsługowej i wózka sklepowego. Oprócz ramy i kółek, całe urządzenie wyposażone jest w kilka innowacyjnych technologii. To m.in: komputer z dotykowym ekranem, który służy jako interfejs graficzny, skaner, wbudowany w rączkę wózka i umożliwiający odczyt kodów EAN i QR oraz certyfikowaną wagę. Ponadto wyposażony jest w system oświetlenia LED, który pełni funkcję użytkową – informuje o aktualnym statusie kasy i trybie, w którym działa.

Komunikacja za pomocą światła 

Obsługa mobilnej kasy samoobsługowej została maksymalnie uproszczona. Wszystko po to, aby cały proces zakupów i płatności był krótki i wygodny. Urządzenie, co do zasady, jest powiązane z aplikacją konkretnej sieci handlowej. Klient odpina go od bramki poprzez zeskanowanie kodu QR na ekranie wózka. W tym momencie oświetlenie LED na wózku zmienia kolor z zielonego (dostępny) na niebieski (w trybie działania). Wtedy klient przyczepia do wózka specjalnie zaprojektowaną do niego torbę – wielorazowego użytku i rusza na zakupy. Klient skanuje produkty i wkłada do torby, a te weryfikowane są za pomocą wspomnianej już wagi. Producent pomyślał również o kwestii weryfikacji wieku w sytuacji zakupu alkoholu. Gdy do torby zostanie włożona puszka lub butelka procentowego napoju, oświetlenie LED całego urządzenia zaczyna migać na pomarańczowo. To znak dla personelu sklepu, aby podejść i zweryfikować wiek kupującego. Oczywiście klient może kontynuować zakupy, ponieważ weryfikacja wieku musi odbyć się przed dokonaniem płatności.

Gdy klient zdecyduje się zakończyć zakupy, może za nie zapłacić na dwa sposoby – poprzez aplikację danej sieci, za pomocą telefonu przy CLEVE® lub za pomocą kasy samoobsługowej, używając tradycyjnej karty płatniczej. Co ważne, nie trzeba nigdzie wypakowywać produktów. Klient dotyka ich tylko raz, zdejmując z półki. Po dokonaniu płatności wystarczy jedynie odpiąć torbę, wyjść ze sklepu i odstawić wózek do bramki. W trakcie dokonywania płatności oświetlenie LED wózka przybiera barwę czerwoną.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
do góry strony