REKLAMARetail FMCG Congress - Banner Główny - lipiec 2020

(fot. materiał partnera)

Strona 2 z 3
REKLAMAWH Market MOSS_belka w artykulach_czerwiec-lipiec 2020

– CLEVE® to przełomowe rozwiązanie, dzięki któremu cały proces zakupów w sklepie klient może przeprowadzić samodzielnie, praktycznie bez wsparcia personelu. Niebywałą korzyścią jest fakt, że z wózkiem Cleve® nie stoi się w kolejce. Szybciej i sprawniej robi się zakupy – nie trzeba trzykrotnie przepakowywać produktów . Ma się z nimi styczność tylko raz, w momencie podejmowania decyzji zakupowej – tłumaczy Michał Pajączek, manager ds. nowych technologii w Grupie MAGO.

Korzyści dla detalistów

Mobilna kasa samoobsługowa CLEVE® ma być przede wszystkim odpowiedzią na najważniejsze wyzwania stojące obecnie przed handlem – koszty prowadzenia działalności i zapewnienie klientom odpowiednich wrażeń podczas robienia zakupów. Jego najważniejszą zaletą jest redukcja kosztów operacyjnych sieci handlowej. Chodzi tu przede wszystkim o zmniejszenie kosztów pracowniczych. Wdrażając w sklepie mobilne kasy samoobsługowe CLEVE® nie ma potrzeby utrzymywania dużej liczby kasjerów. Pracownicy mogą zostać skierowani do innych zadań, a w przypadku braku rąk do pracy, mobilna kasa staje się sw

ego rodzaju wsparciem dla załogi sklepu. To też oszczędność związana z eksploatacją tradycyjnych kas lub kas samoobsługowych. Ich ilość w sklepie może się zmniejszyć. Ponadto technologia CLEVE® pozyskuje bardzo duże ilości danych o klientach sklepów. Śledzi jego ścieżkę zakupową – kiedy i jakie produkty kupuje oraz które kategorie mają największy współczynnik odrzuceń. Dzięki temu, możliwe jest lepsze dostosowanie oferty do klientów sklepu. Łatwiej jest również zapanować nad zatowarowaniem i zaplanować zamówienia towaru.

To jednak nie wszystko. Kasa daje też dodatkowe możliwości interakcji z klientem. Dzięki zainstalowanemu na niej ekranowi, detaliści mogą wyświetlać spersonalizowane treści reklamowe, zbudowane na podstawie dotychczasowej historii zakupowej lub produktach aktualnie znajdujących się w torbie. Jeżeli -konsument włoży do niej np. piwo, urządzenie może mu zasugerować komplementarną ofertę paluszków lub chipsów w promocyjnej cenie. To dobry sposób na zwiększenie wartości koszyka zakupowego poprzez zastosowanie technik up-sellingu oraz cross-sellingu, bez konieczności ustawiania przy regałach wielu tradycyjnych materiałów POS. Dodatkowo sklep może promować modne i ważne ostatnio trendy związane z ekologią. Dzięki torbie wielorazowego użytku placówka redukuje ilość sprzedawanych toreb plastikowych.

Klient też zyskuje

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
do góry strony