REKLAMAROS-SWEET - MORESO - baner glówny (wrzesień 2018)

Współpracując ze spółdzielniami i spółkami Społem, prawie od początku istnienia PSD stawiamy na szkolenia pracowników sklepów. Naszą misją jest podnoszenie jakości sklepów poprzez wdrażanie wzorcowych standardów pracy.

REKLAMAFBK 2018 - belka w artykułach - (sierpień-wrzesień 2018)

(materiały prasowe)

W wielu placówkach nie zawsze te standardy są dostosowane do potrzeb współczesnego, jakże wymagającego klienta. Stworzona w celu przeprowadzania szkoleń komórka wyłoniła dwóch trenerów wewnętrznych. Ich szkolenia obejmują tematykę najbardziej przydatną i uzupełniającą się.

Oferta szkoleniowa przygotowana dla naszych partnerów jest bezpłatna, korzystanie z niej jest ich prawem i przywilejem, z którego większość klientów chętnie korzysta.

Współpracujący i będący w stałym kontakcie ze sklepami Doradcy Klienta PSD mają za zadanie, aby przeprowadzane szkolenia miały przełożenie na codzienne zachowania i postawy pracowników. Stawiamy na konsekwencję w działaniu i egzekwowanie zaleceń. Na każdy etap przystosowania sklepu i włączenia go do rynku mamy przygotowaną ścieżkę edukacyjną. Biorą w niej udział pracownicy PSD z poszczególnych działów firmy: ekspanderzy, handlowcy, doradcy oraz szkoleniowcy. Czynny udział tych osób pozwala przekazać wszechstronną  wiedzę i zbudować długofalowe relacje z naszymi partnerami.

Szkolenia wykonywane przez trenera wewnętrznego kierowane są do personelu sklepów naszych partnerów: kasjerów, sprzedawców, kierowników i działów handlowych oraz zarządzających firmami. Ich celem jest podniesienie kwalifikacji zawodowych, rozwój umiejętności, wdrażanie standardów. Bardzo duży nacisk kładziemy na edukację kadry kierowniczej. Wiemy, jak ważna i wiodąca jest ich rola we właściwym funkcjonowaniu sklepu. Dla nich i z nimi przygotowaliśmy "Program rozwoju kompetencji menadżerskich" kierowników sklepów Gama. Od 2012 roku, dwa razy do roku, spotykamy się na dwudniowym wyjazdowym szkoleniu. Za nami już XII Etapów Programu rozwoju kompetencji menadżerskich. W tym czasie przeszkolono ponad 1000 osób. Celem naszych szkoleń jest podnoszenie kwalifikacji, rozwój zawodowy i osobisty kadry zarządzającej placówkami Gama. To również świetna okazja do wzajemnego poznania się i wymiany doświadczeń.

Jednak na co dzień szkolenia odbywają się w miejscu pracy naszych klientów (tj. w sklepie lub w biurze firmy). Dla kadry kierowniczej przygotowano takie szkolenia, jak: Zarządzanie personelem, Minimalizację strat w sklepie, Budowanie zespołu, Negocjacje handlowe, Manipulacje, Trudny pracownik, Zarządzanie czasem, Jak być dobrym liderem, Motywowanie pracowników, Automotywację i wiele innych. Natomiast dla sprzedawców, kasjerów: Standardy pracy w sklepie, Profesjonalną obsługę klienta, Aktywną sprzedaż. Jest też Idealny sprzedawca, Techniki sprzedaży, Merchandising. Przedstawione tematy są omawiane pod kątem pojawiających się, rzeczywistych problemów i sprawdzonych metod ich rozwiązań.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony