REKLAMAeFRESH - SELENA nr 3 - Baner Główny (14-21.11.2018)

(fot. Konrad Kaszuba)

Polska Sieć Handlowa Lewiatan przeszkoliła w 2017 r. ponad 18 tys. pracowników. Wielu z nich dzięki autorskiej platformie e-learningowej CEL. Sieć szkoli też nowych franczyzobiorców.

Lewiatan to jedna z największych sieci handlowych w Polsce. Zatrudnia 29 tys. osób, które pracują w ok. 3200 sklepach zlokalizowanych na terenie całego kraju. Aby umożliwić załodze ciągłe doskonalenie umiejętności i podnoszenie kompetencji zawodowych, przygotowano innowacyjną, platformę e-learningową Centrum Edukacyjne Lewiatana (CEL). Została ona zaprojektowana zgodnie z potrzebami pracowników sieci i jest dostępna również na smartfonach.

– Podnoszenie umiejętności pracowników jest dla nas ważnym elementem strategii rozwoju Sieci. Biorąc pod uwagę ogromną skalę działania Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan, jest to także wielkie wyzwanie, na które skutecznie odpowiadamy – mówi Marcin Poniatowski, członek zarządu ds. marketingu Lewiatan Holding S.A.

Dzięki CEL pracownicy Sieci mogą przechodzić kursy zdalnie. Multimedialne szkolenia obejmują m.in. obsługę klienta, ekspozycję produktów czy sprzedaż – łącznie jest ich ok. 60 i mają formę filmów oraz animacji. Uczestnicy kursów mogą pobierać także dodatkowe materiały, a po zrealizowaniu szkolenia otrzymują certyfikat. Platforma działa od 2014 roku.

– Platforma edukacyjna CEL jest efektywnym narzędziem wspomagającym proces szkoleń oraz rozwój kompetencji pracowników – dodaje Jacek Urbański, menadżer ds. szkoleń w Lewiatan Holding S.A.

Lewiatan organizuje również szkolenia oraz warsztaty prowadzone bezpośrednio w placówkach handlowych, a więc w naturalnym miejscu pracy sprzedawców. Obejmują one m.in zarządzanie cenami, produktami świeżymi, motywowanie pracowników, aktywną sprzedaż. Warsztaty dla personelu dotyczą np. obsługi klienta oraz stoisk mięsnych i owocowo-warzywnych, kadrze kierowniczej zaś są skierowane szkolenia z zakresu prawa pracy czy zarządzania zespołem.

Dla nowych franczyzobiorców PSH Lewiatan przewiduje szkolenia wdrożeniowe m.in. ze standardów obsługi w sklepach. Dwa razy do roku odbywają się również spotkania szkoleniowe w regionach, na których franczyzobiorcy mogą wymienić się doświadczeniami oraz poszerzyć swoje kompetencje zawodowe.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 8

  • 7
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony