REKLAMAKongres Alkohole i Napoje 2018 - Baner Główny

Nie zgadzam się z podejściem opierającym się wyłącznie na zasadzie „promocje, promocje i tylko promocje”. Co prawda nasza sieć, tak jak wszyscy, musi komunikować akcje promocyjne, ale dostrzegamy, że dla konsumentów niewątpliwe rośnie znacznie jakości – mówi Janusz Kulesza, I zastępca prezesa PSS Społem Białystok.

REKLAMAFBK 2018 - belka w artykułach - (sierpień-wrzesień 2018)
Janusz Kulesza, I zastępca prezesa PSS Społem Białystok

Janusz Kulesza, I zastępca prezesa PSS Społem Białystok (fot. WH)

W trakcie debaty „Polska rodzina na zakupach. Rodziny w centrum zainteresowania sieci handlowych i firm FMCG”, która odbyła się podczas Kongresu Rynku FMCG 2018, Janusz Kulesza podkreślił, że jeśli jego firma mówi o promocjach i o cenie, to tylko w ścisłej korelacji z jakością. – Przez ostatnich kilkanaście lat rynkowi aplikowano trend, w ramach którego miała się liczyć jedynie niska cena. Jednak strategia Społem Białystok temu przeczy – zaznaczył.

- Mamy swój zakład mięsny, który produkuje mięso i wędliny, oraz własną piekarnię, która dostarcza wyroby również do sieci Chorten. W ich przypadku nie mówimy o promocjach cenowych. Produkowane przez nas mięso pochodzi od zwierząt hodowanych na podlaskim obszarze Zielonych Płuc Polski, a nasze pieczywo jest tradycyjne, robione na zakwasie. To stanowi wyróżnik. Cena i związane z nią promocje są oczywiście ważne, ale to rzecz wtórna – akcentował I zastępca prezesa PSS Społem Białystok.

Zdaniem eksperta, sieci handlowe powinny kształtować swój przekaz do polskich rodzin w oparciu o jakość, ze szczególnym uwzględnieniem tego, że z wysoką jakością wiąże się też zdrowie. – Nasze wyniki sprzedażowe pokazują, że taki przekaz, akcentujący jakość a cenę dopiero jako drugi element, jest naprawdę skuteczny – ocenił Kulesza. Dodał, że konsumentów należy edukować na wielu płaszczyznach i za pośrednictwem różnych kanałów dotarcia. – Z jednej strony docieramy do klientów m.in. za pośrednictwem radia i telewizji. Z drugiej, bierzemy udział w wielu programach, np. dla diabetyków. Są projekty przy których współpracujemy z urzędem miasta. Zawsze staramy się pokazywać naszą produkcję i jakość – dodał.

Wspomniał również o wprowadzonym niedawno przez Społem Białystok programie lojalnościowym. – W samym mieście Białystok udział w tym programie bierze już około 70 000 osób. Działa on jednak w całej Polsce pod nazwą „Społem znaczy razem”, bo jest obsługiwany przez prawie 60 spółdzielni. W całym programie aktywnych kart jest już 650 000 – wskazał I zastępca prezesa PSS Społem Białystok. – Program stanowi niesamowite źródło informacji, ale to też doskonałe narzędzie przekazu, w pełnym tego słowa znaczeniu – podsumował.
 

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 6

  • 6
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (2)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Hdag 2 3 miesiące temuocena: 0% 

    Moze i dobrze gada. Szkoda tylko ze ta "jakosc" w ich wyrobach wystepuje tulko w teorii.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~trupcio 1 3 miesiące temuocena: 100% 

    ino dobrze gada

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony