REKLAMADan Cake - Baner Główny (listopad-grudzień 2018)

(fot. materiały prasowe)

Spółka Jantar zainstalowała kolejne kasy samoobsługowe w sieci sklepów PSS Społem. Na wdrożenie nowych rozwiązań zdecydowały się Społem PSS w Kaliszu oraz Społem Poznańska Spółdzielnia Spożywców w Poznaniu.

Wdrożenia opierały się o platformę sprzętową SSCO NCR. W każdej placówce zainstalowane zostały kasy samoobsługowe z modułem płatności kartą. Rozwiązanie jest elementem systemu sprzedaży i współpracuje z programem do zarządzania siecią handlową działającym w konkretnej Spółdzielni.

„W przypadku "Społem" PSS w Kaliszu pierwsza instalacja kas samoobsługowych miała miejsce we wrześniu 2017 roku. Spółdzielnia nasza zainstalowała pierwsze dwie kasy samoobsługowe w nowo otartym Supermarkecie Polanka zlokalizowanym w galerii Złote centrum. Wsłuchując się w opinie klientów i jednocześnie analizując ilość zrealizowanych zakupów za pomocą kas samoobsługowych podjęliśmy decyzje o instalacji kolejnych kas w naszym największym supermarkecie mieszczącym się w Galerii Tęcza - powiedział Piotr Zasuń, prezes zarządu Społem PSS w Kaliszu.

Korzyści wynikające z wprowadzenia rozwiązań samoobsługowych podkreśla również Grażyna Raniewicz-Lis, prezes zarządu Społem Poznańskiej Spółdzielni Spożywców w Poznaniu.

„Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów sklepu Newa, największej placówki pracującej pod szyldem Społem PSS w Poznaniu, zlokalizowanej na os. Wichrowe Wzgórze 121, zdecydowaliśmy o zakupie kas samoobsługowych dla tego sklepu. Cztery kasy samoobsługowe wyposażone są w strefę pakowania zakupów z dwoma torbami, a klient dokonuje inkasa za pośrednictwem terminala płatniczego. Wart podkreślenia jest fakt, że kasy samoobsługowe obsługują Program Lojalnościowy „Społem znaczy razem”, a klient samodzielnie rejestruje transakcje na swojej karcie Uczestnika. Klienci chętnie korzystają ze strefy kas samoobsługowych, a wsparcie zapewnia im asystent sprzedaży, który służy pomocą w dokonaniu samodzielnego inkasa za dokonane zakupy. Stale rosnąca liczba rejestrowanych transakcji na kasach samoobsługowych jest najlepszym wskaźnikiem satysfakcji klientów z wprowadzenia kas samoobsługowych w Newie” - zaznacza Grażyna Raniewicz-Lis, prezes zarządu Społem Poznańskiej Spółdzielni Spożywców w Poznaniu.

Kupując poprzez samoobsługową kasę klient sam przesuwa opakowania przez czytnik skanując kody kreskowe towarów. Klient wypełnia czynności zgodne z komunikatami wyświetlanymi na ekranie oraz informacjami głosowymi. Intuicyjny interfejs użytkownika pomaga w dokonaniu transakcji.

Kupujący, zgodnie ze swoimi preferencjami, korzysta z automatu gotówkowego, który wydaje resztę lub zintegrowanego systemu obsługi kart płatniczych oraz bonów towarowych. Wybór metody płatności uzależniony jest wdrożonego w danej placówce modelu rozwiązania samoobsługowego.

Kasa kontroluje wagę towarów w celu wykrycia niezeskanowanego produktu dodanego po naliczeniu należności za zakupiony towar. Platforma sprzętowa IBM w połączeniu z odpowiednio dobranym oprogramowaniem gwarantuje niezawodność proponowanego rozwiązania oraz pozwala na współpracę z dowolnym programem magazynowym działającym w placówce.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony