REKLAMAATLANTA POLAND (BAKAL - Konkurs) - Baner Główny  (czerwiec 2018)
Prezentacja nowej linii superfoods marki Purella

Prezentacja nowej linii superfoods marki Purella (Michał Kokoszkiewicz)

Marka Purella startuje właśnie z nową linią produktową, rozszerzając portfolio o kolejne superfoods. Firma zaprezentowała 25 nowości, które na rynku pojawią się już za dwa tygodnie. Ambasadorką linii i jednocześnie nowym udziałowcem Purelli została autorka książek i jurorka programów kulinarnych Ania Starmach.

REKLAMABIG InfoMonitor_belka w artykułach

Firma zaprezentowała swoją nową ofertę podczas konferencji w warszawskiej Hali Koszyki. - Na świecie rynek superfoods rozwija się bardzo dynamicznie, natomiast w Polsce ma wiele barier. My je wszystkie przebadaliśmy, przemyśleliśmy i opracowaliśmy finalny koncept. Jak się okazało problemem dla konsumenta jest cena i gramatura, ponieważ w Polsce do tej pory produkty te były za duże i za drogie. W związku z tym postanowiliśmy wprowadzić na rynek małe opakowania superfoods, w niskiej jednostkowej cenie. Co ważne - nie będziemy ich stawiać na półce zdrowia, tylko w kategorii przypraw. Tak by z jednej strony były przyprawy dla smaku, a z drugiej produkty pełne wartości odżywczych – mówił Michał Czerwiński, prezes Purella Superfoods.

Cała linia to 25 wyselekcjonowanych superfoods. Wśród nowości znadują takie produkty jak jagody maqui, lucuma, kruszone kakao w lucumie, miechunka peruwiańska, camu camu, maca, moringa czy baobab. Większość produktów posiada certyfikat BIO.

Produkty będą dostępne w opakowaniach 21g-45g, a niektóre jak np. sól himalajska, cukier kokosowy, czy mąka kokosowa w gramaturach 100-200g. Większość produktów Purella kształtuje się w cenach półkowych pomiędzy 2,99-6,99 zł za sztukę.

– Celem jest, żeby nowa linia produktów Purella Superfoods była szeroko dostępna. Jednym z naszych inwestorów jest Marian Owerko (założyciel i przewodniczący Rady Nadzorczej Bakallandu – przyp. red.). Dzięki takim ludziom dysponujemy zapleczem i wiedzą, aby budować dystrybucję. Od pierwszego maja produkty pojawią się w Rossmanie, planujemy szeroką dystrybucję w kanale nowoczesnym oraz w ofercie dystrybutorów i e-commerce. Produkty i strategia pozycjonowania i komunikacji bardzo spodobały się na pierwszych spotkaniach z kupcami i rozmowy cały czas się toczą – mówi Artur Gajewski, dyrektor marketingu Purella Superfoods.

Dodaje jednocześnie, że firma już myśli o rozwoju portfolio nowej linii. W przyszłości mają się w nim znaleźć zupełnie nowe produkty, których jeszcze nie ma w Polsce, ale również nowe warianty obecnych już produktów z linii Purella. – Przygotujemy również mieszanki poszczególnych produktów – mówi Gajewski.

Debiut nowej linii produktów Purella był też okazją do zaprezentowania nowej ambasadorki marki, znanej choćby z popularnego programu kulinarnego Masterchef i Masterchef Junior. Ania Starmach, zgodnie z modelem biznesowym Purelli stała się również udziałowcem firmy. – Jestem bardzo zadowolona, że nasza współpraca nie będzie się opierała wyłącznie na użyczeniu mojego wizerunku, ale również na współtworzeniu firmy, produktu oraz edukowaniu w zakresie superfoods. Jako udziałowiec postanowiłam zaangażować się w 100 procentach. Nie mogę doczekać się, jak ten projekt się rozwinie i jak Polacy rozkochają się w tych produktach – przyznała Ania Starmach.

Uczestnicy prezentacji oferty mieli także okazje wziąć udział w pokazie kulinarnym, podczas którego ambasadorka pokazała, w jaki sposób można używać superfoods w codziennej kuchni. W autorskim menu znalazły się: koktajl z moringą, jajecznica na grzance oraz acai bowl, czyli jagodowa miska pełna superfoods.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony