REKLAMAMLEKOVITA - Baner Główny - WIELKANOC (kwiecień 2019)
Pychatka - nowy koncept kawiarniano-cukierniczo-piekarniczy sieci Polomarket

Pychatka - nowy koncept kawiarniano-cukierniczo-piekarniczy sieci Polomarket (materiały własne)

Sieć Polomarket uruchomiła własny koncept koncept łączący ofertę kawiarni, piekarni i cukierni pod marką Pychatka. Obecnie operator ma cztery tego typu placówki, ale w planach jest rozwój projektu na kolejne lokalizacje.

REKLAMAKongres Rynku FMCG - Belka w artykułach (kwiecień 2019)

- Pychatka, to nasz nowy autorski koncept, który łączy dwa światy. Od strony sklepu oferujemy pieczywo od lokalnych dostawców i świeże produkty odpiekane na miejscu, zaś po drugiej stronie ściany mamy zaplecze z piecami i ciastkarnio-kawiarnię z kilkoma stolikami, przy których klienci mogą usiąść napić się kawy i herbaty, zjeść ciastko lub zabrać je na wynos. Oczywiście ciastkarnia Pychatka oferuje także pieczywo oraz ciepłe kanapki, hot-dogi, soki i kawę – wylicza Marcin Sowa, prezes Grupy Polomarket.

Szef Polomarketu podkreśla, że firma dość długo pracowała nad stworzeniem Pychatki, w formie w jakiej projekt działa obecnie. - Żeby dojść do tej realizacji, którą mamy w tym sklepie przepracowaliśmy około 15 różnych konceptów. W niektórych sklepach mogą one jeszcze funkcjonować. Jednak, ten jest właśnie tym, który będziemy chcieli wdrażać w kolejnych placówkach, które planujemy modernizować. W 2018 r. zmodernizowaliśmy już 66 lokalizacji na poważną skalę, nie mówię tu tylko o odmalowaniu sklepu, ale wymianie regałów, urządzeń chłodniczych, wejść, itd. – mówi Marcin Sowa.

Obecnie przy sklepach sieci Polomarket działają cztery tego typu punkty, a firma uruchomić kolejne tego typu placówki. - Projekt się sprawdza, więc nie ma na co czekać. Jeśli klient głosuje na tak, my możemy jedynie przyklasnąć i zaproponować mu nasze rozwiązanie w kolejnych sklepach – argumentuje Sowa.

Szef Polomarketu nie chciał zdradzić w ilu sklepach może pojawić się koncept kawiarniany. - Mamy obecnie 280 sklepów, ale jedynie część lokalizacji ma potencjał pod tego typu rozwiązanie. Ciastkarnie będziemy otwierać wszędzie tam, gdzie będzie to możliwe – zapowiada Marcin Sowa.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Revelll 1 23 dni temuocena: 0% 

    Nazwa wymyślona chyba przez żonę prezesa...

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony