REKLAMAMLEKOVITA - DarPro 2020 - Baner Główny (kwiecień 2020)

HoReCa - rynek gastronomiczny

 

26 marca 2020, 08:47

(Unsplash/Laura Dewilde)

Serwis do zamawiania dań restauracyjnych Pyszne.pl podejmuje działania, aby umożliwić jak największej liczbie restauracji funkcjonowanie w nowej rzeczywistości. Wiele restauracji znalazło się w ostatnich dniach w szczególnie trudnym położeniu. W największym stopniu ucierpiały lokale, które tylko część obrotu uzyskują z kanału delivery.

REKLAMAPPH 2020 - PROMOCJA 25% - Belka w artykułach (kwiecień - maj 2020)

W ubiegłym tygodniu do współpracy z Pyszne.pl zgłosiło się około 800 nowych restauracji. Firma dokłada wszelkich starań, aby jak najszybciej uruchomić je w systemie oraz zatrudni dodatkowych pracowników, aby przyspieszyć rozpatrywanie wniosków.

Wybrane restauracje nie prowadzące dostaw jedzenia we własnym zakresie mogą zostać objęte usługą dostawy Pyszne.pl. Umożliwia ona restauracjom zamkniętym w czasie kryzysu natychmiastowe rozpoczęcie sprzedaży z dowozem bez konieczności zatrudniania własnych pracowników. Dostawy Pyszne.pl funkcjonują na określonym obszarze w 13 polskich miastach.

Serwis wprowadza także dodatkowe rozwiązanie z myślą o restauracjach, które nie chcą lub nie mają zasobów, aby oferować dostawy, natomiast chciałyby jak najszybciej rozpocząć sprzedaż na wynos. Rejestracja w Pyszne.pl jest obecnie otwarta także dla nich, ułatwiając natychmiastowe przestawienie się z opcji „w lokalu” na opcję „na wynos”. Klient zamawia w aplikacji lub za pośrednictwem strony internetowej, płaci online, a zamówienie odbiera w restauracji bez konieczności oczekiwania w kolejce.

W związku z prośbami polskich restauratorów właściciel marki Pyszne.pl podjął decyzję o zawieszeniu pobierania prowizji za zamówienia odbierane przez klientów w restauracji. Decyzja ma skutek natychmiastowy i obowiązuje do odwołania.

Choć nie każda restauracja jest w równym stopniu dotknięta kryzysem, część z nich w sposób szczególnie trudny doświadcza skutków obecnej sytuacji. W grupie tej znalazły się przede wszystkim lokale, dla których dostawy jedzenia stanowią tylko niewielką część biznesu. Restauracje znajdujące się w najcięższym położeniu mogą wnioskować do Pyszne.pl o odroczenie płatności prowizji. Potrzebne będzie wykazanie, że poniosły szczególnie wysokie straty. Pyszne.pl szacuje, że tym wyjątkowym środkiem wsparcia objętych zostanie około 20 proc. restauracji partnerskich.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony