REKLAMAPRIM (KABANOS) - GRILL - Baner Główny (29.04-31.07.2020)

(mat. partnera )

W aktualnej rzeczywistości szczególnie istotne stało się poczucie bezpieczeństwa. Konsumenci znacząco zmienili swoje nawyki i zachowania. Większość z nich kierując się ostrożnością wybrała zakupy w Internecie. Właśnie w trosce o wygodę i bezpieczeństwo odbiorców, chcąc zachować zalecaną odległość między osobami biorącymi udział w realizacji dostawy, Grupa Raben wprowadza nową usługę dodatkową dla przesyłek drobnicowych. Polega ona na bezdotykowym potwierdzeniu dostawy za pomocą zdjęcia. Usługa dostępna od 4 maja. 

REKLAMAWH Market MOSS_belka w artykulach_czerwiec-lipiec 2020

qqqqq

Jak przebiega proces dostawy z PCD?

Proces dostawy z PCD przebiega bardzo prosto. Wystarczy, że klient wprowadzi do systemu myOrder (na platformie myRaben.com) zlecenie, w którym zaznacza chęć skorzystania z darmowej usługi dodatkowej PCD. Następnie kierowca, realizując dostawę pozostawia towar w miejscu wskazanym przez odbiorcę i wykonuje 3 zdjęcia: etykiety, przesyłki i przesyłki z etykietą. W ten wygodny sposób potwierdza dostawę bez potrzeby składania podpisu przez odbiorcę, a zatem możliwe jest zachowanie odpowiedniej odległości między kierowcą a odbiorcą. Zdjęcia są automatycznie zapisywane w urządzeniu mobilnym kierowcy i przetwarzane na dokument potwierdzający dostawę. Na tym dokumencie  zapisywane są również: numer rejestracyjny samochodu dostawczego, data, godzina i współrzędne geograficzne miejsca wykonania zdjęć. To innowacyjne rozwiązanie daje pewność, że fotografie zostały wykonane właśnie w danym miejscu i czasie. Natomiast, dokument potwierdzający dostawę klient może natychmiast zobaczyć na platformie myRaben w module myTruck&Trace.
Oczywiście odbiorca zawsze może wybrać tradycyjną metodę potwierdzania odbioru, czyli podpisać się na urządzeniu mobilnym kierowcy lub dokumencie przewozowym. Raben w tym zakresie jest elastyczny. 

Korzyści dla klienta i odbiorcy

PCD powstała, aby dostawy były bardziej bezpieczne i wygodne. Nowa usługa ma na celu ułatwienie procesu realizacji dostaw, również w przypadku, gdy odbiorca nie chce lub nie może potwierdzić dostawy podpisem, a przesyłka może być pozostawiona we wskazanym przez niego miejscu. Takie rozwiązanie umożliwia całkowicie bezdotykową dostawę, bez niepotrzebnego kontaktu i interakcji między odbiorcą a kierowcą. Bez zbędnych podpisów i pieczątek. Dzięki wprowadzeniu PCD możliwy jest nawet odbiór zdalny np. podczas pobytu na kwarantannie. Potwierdzenie dostawy zdjęciem, dzięki automatycznej rejestracji danych, nie tylko na temat wyglądu przesyłki ale także daty, godziny i miejscu dostawy, a nawet numeru rejestracyjnego samochodu dostawczego, daje większą pewność nadawcy oraz odbiorcy, że dostawa została zrealizowana tu i teraz. 

Nowy serwis PCD jest dostępny w portfolio Raben dla drobnicowych przesyłek krajowych i międzynarodowych, w obrębie krajów obsługiwanych przez Grupę, z wyłączeniem usługi transportu świeżej żywności w temperaturze kontrolowanej. Usługa dostępna od 4 maja 2020 roku i jest bezpłatna.

Zobacz jakie proste jest skorzystanie z PCDhttps://www.youtube.com/watch?v=r5i9WoY77SY&t=1s

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMAWH Market Spółdzielnie_Halfpage_czerwiec-lipiec 2020
do góry strony