REKLAMAeFRESH - SELENA nr 3 - Baner Główny (14-21.11.2018)

BRANŻA PO GODZINACH

 

5 kwietnia 2016, 10:32

Rafał Brzoska – twórca, założyciel i współwłaściciel Grupy Kapitałowej Integer.pl – zainwestował w spółkę James Button wraz z Grzegorzem Błażewiczem i Konradem Pawlusem z Salesmanago. Firma specjalizuje się w produkcji wysokiej jakości odzieży biznesowej. W najbliższym czasie spółka planuje wypracować pozycję lidera rynku B2C online w 7 krajach i równolegle rozwinąć B2B dla dedykowanych, dużych klientów korporacyjnych.
Koszule marki  James Button, fot JB

Koszule marki James Button, fot JB

- Dostrzegam ogromne perspektywy, jakie stoją przed marką James Button na europejskim rynku odzieżowym. Jestem przekonany, że połączenie bogatego doświadczenia z zakresu ekspansji na rynki zagraniczne i funkcjonowania rynku e-commerce oraz unikalnego know-how marki James Button sprawi, że w najbliższym czasie spółka będzie intensywnie wzmacniała swoją obecność na kolejnych rynkach. To kolejna spółka, do której wchodzę jako pasywny inwestor – będę wspierać zarząd kompetencjami mentoringowymi w zakresie ekspansji i międzynarodowego e-commerce, bazując na swoim doświadczeniu – komentuje Rafał Brzoska, prezes zarządu Grupy Integer.pl.

- Od zawsze pasjonowały mnie spółki produkcyjne, które wytwarzają realne, fizyczne produkty. Startupy to nie tylko technologia. James Button cenię jednak nie tylko za bardzo dobry produkt, ale również za bardzo dobry team -  mówi Grzegorz Błażewicz założyciel i prezes zarządu Salesmanago.

Rafał Brzoska_Fot. Żelazna Studio Piotr WaniorekRafał Brzoska_Fot. Żelazna Studio Piotr Waniorek


Oferta James Button jest skierowana zarówno do klienta indywidualnego, jak i biznesowego. Firma skupia się na segmencie gotowych koszul customizowanych. Dzięki unikalnemu know-how i wyjątkowym krojom opartym o badania z dziedziny antropometrii systematycznie zyskuje coraz większą popularność. Pierwszymi inwestorami firmy są Black Pearls VC oraz Kamil Gaworecki, były zarządzający Funduszami w TFI PZU.

- Pozyskanie wsparcia tak doświadczonych przedsiębiorców jest kolejnym etapem w dynamicznym rozwoju spółki. Naszym celem jest uruchomienie sprzedaży na nowych rynkach – dotarcie do większego grona odbiorców, którzy cenią sobie styl oraz doskonałą jakość. Pozyskanie udziałowców specjalizujących się w skalowaniu międzynarodowego biznesu, a także z rynku automatyzacji działań marketingowych i sprzedażowych jest nieocenioną wartością dodaną dla naszego przedsiębiorstwa. Dzięki ich wiedzy i umiejętnościom wdrażamy nową strategię, której elementem jest m.in. rozszerzenie oferty dla klientów biznesowych i korporacyjnych. Jestem przekonany, że w najbliższym czasie marka James Button będzie intensywnie rozwijała się na kolejnych rynkach – dodaje Alexander Lubański, partner zarządzający Black Pearls VC.

Black Pearls VC jest funduszem kapitałowym wspierającym rozwój polskich innowacji. Kluczowy zespół funduszu stanowią polscy oraz zagraniczni eksperci o interdyscyplinarnych kompetencjach. Fundusz stawia na ścisłą współpracę nauki z biznesem realizując wspólne przedsięwzięcia z jednostkami naukowymi w myśl hasła: Smart Business Ventures. Fundusz wspierany jest polskim kapitałem oraz unikalną wiedzą i doświadczeniem aniołów biznesu.

- Dzięki pozyskaniu trzech strategicznych inwestorów – Rafała Brzoski, Grzegorza Błażewicza i Konrada Pawlusa – zyskujemy możliwość walidacji naszego pomysłu na siedmiu kolejnych rynkach europejskich. Naszym planem jest doprowadzenie do całkowitej personalizacji ubioru mężczyzn bez konieczności szycia ich na miarę. Zważywszy na nasze poprzednie doświadczenia bardzo bliskie jest nam tzw. High-Tech Fashion, o czym wkrótce będą mogli się przekonać nasi klienci – komentuje Andrzej Grużdź, założyciel i prezes zarządu James Button.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (20)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~winokomandos 20 3 miesiące temu

    A co masz do ubrań z pepco? Fajne ciuchy i lepszej jakości niż w h&m czy innym chłamie.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~jonnson 19 5 miesięcy temu

    Tak długo jak Polacy będą zarabiali najniższe krajowe tak długo będą ubierali się w pepco.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Profesor 18 5 miesięcy temu

    Szczególnie ludzie młodzi ubierają się wyjątkowo dziwinie, te ubrania sprawiają że mają dziwny kształt.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Cape fear 17 5 miesięcy temu

    Póki co polski kapitał ma się dobrze, wystarczy zobaczyć do kogo należą największe sklepy i kamienice.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Horrendal 16 5 miesięcy temuocena: 100% 

    Badania takie jak antropometria pozwalają na bardziej optymalne wykorzystanie prosukcji nie tylko ubrań, ale tez obuwia.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Wojaczek 15 5 miesięcy temu

    Niestety polacy nie potafią się ubrac, nawet jeśli ubrania byłyby ładniejsze nic by to nie pomogło. Po prostu nie maja gustu.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Boruta 14 5 miesięcy temuocena: 100% 

    Ciężko jest znaleźć koszule w dobrym stylu, które będ kosztowały mniej niż 800 zł.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Kondratowicz 13 5 miesięcy temu

    Dobry team to podstawa bez wzgledu na to w jakiej firmi pracujesz. Jesli masz supe ludzi wokol siebie to che Ci się pracowac i dawac z siebie wszysko.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Brian 12 5 miesięcy temuocena: 100% 

    Antropometria to niestety dziedzina, która za bardzo przypomina zagadnienia eugeniki.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Jakubiak 11 5 miesięcy temu

    Raczej zyska. jak widać to przemyślana inwestycja.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~IPN 10 5 miesięcy temu

    garniturowiec na krzywych nóżkach... zastrasza media absurdalnymi pozwami; jak myślicie - zyska czy straci???

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~alojzy 9 5 miesięcy temuocena: 33% 

    Podziwiam tego człowieka, zrobił coś z niczego

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~altj 8 5 miesięcy temu

    Szkoda, że wciąż są tak mało popularne w naszym kraju.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Olka 7 6 miesięcy temuocena: 100% 

    Ciekawe na jakie kraje

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Bąku 6 6 miesięcy temuocena: 100% 

    Ludzie potrzebują takich personalizowanych produktów bo żyją w świecie, gdzie wszystko jest robione masowo.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Michu 5 6 miesięcy temu

    produkty a szczegolnie ubrania custimizowane ciesza sie coraz wieksza popularnoscia bo ludzie potrzebuja takich robionych indywidualnie produktow

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Olgi 4 6 miesięcy temuocena: 100% 

    Personalizowane ubrania są bardzo popularne na świecie. Czas na to, aby dotarły także do nas.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Konstanty 3 6 miesięcy temu

    Idzie jak burza

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~algi 2 6 miesięcy temuocena: 100% 

    customizowane produkty to jak powrót do rękodzieła

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~despero 1 6 miesięcy temu

    Jeden z lepszych nowych biznesów, które maja mocne know-how.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony