REKLAMAJACOBS - NA ŚWIĘTA - Baner Główny (17-23.12.2018)

PROMOCJE I MARKETING

 

5 grudnia 2018, 11:05

Rafał Masiak, dyrektor marketingu firmy Hochland Polska

Rafał Masiak, dyrektor marketingu firmy Hochland Polska (fot. mat. pras.)

We wtorek 4 grudnia, podczas uroczystej gali finałowej w hotelu Warszawianka, wręczono nagrody VIII edycji konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2018. Prestiżowe wyróżnienie otrzymał Rafał Masiak, dyrektor marketingu firmy Hochland Polska. To pierwsza nagroda dla przedstawiciela Hochland Polska w historii tego konkursu.

REKLAMAPszczółka - Belka w artykułach - Chochliki (17-20.12.2018)

Kapituła konkursu nagrodziła marketerów wyróżniających się skutecznością, nieszablonowym myśleniem i profesjonalizmem. Główną ideą konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2018 jest wyłonienie najwybitniejszych polskich zespołów marketingowych oraz szefów marketingu, którzy osiągają ponadprzeciętne wyniki w Polsce, jak również na rynkach międzynarodowych. 

W plebiscycie Dyrektor Marketingu Roku 2018 Rafał Masiak otrzymał nagrodę w kategorii – Produkty żywnościowe. Kapituła oceniała działania marketingowe dla flagowego produktu Hochland Polska – serka Almette. Projekty zrealizowane w latach 2017-2018 pod kierownictwem dyrektora Rafała Masiaka, uczyniły z Almette najcenniejszą markę w portfolio firmy z najlepszym wynikiem sprzedażowym. Jakość i kreatywność wdrażanych działań strategicznych, miały również znaczący wpływ na budowę silnych relacji z konsumentami. W ich opinii Almette to najbardziej lubiana marka w swojej kategorii.

- Obecnie Polska jest największym rynkiem sprzedaży Almette w całej Grupie Hochland. – mówi Rafał Masiak. - Marka ugruntowała pozycję lidera rynku odnotowując wzrosty we wszystkich wskaźnikach sprzedaży. Niezwykle cieszy mnie fakt, że sukcesy na polu marketingu i sprzedaży, zostały docenione przez kapitułę konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2018. To wynik ciężkiej pracy całego zespołu, za co bardzo dziękuję - dodaje.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony