REKLAMAPartner Logistic - baner główny (14-29.02.2020 r.)

(fot. materiały prasowe MAGO)

Strona 2 z 2
REKLAMAMAGO - Euroshop - Belka w artykułąch (04-18.03.2020)

Również proces ofertowania produktów dla dużych sieci wkroczył na zupełnie nowy poziom. Dzięki aplikacji możemy klientowi np. we Francji czy Dubaju udostępnić ofertę naszych rozwiązań w postaci zbioru brył w aplikacji, które będą dostępne tylko dla niego. Wówczas manager sieci handlowej może na sali sprzedaży „przymierzyć” i sprawdzić, czy dane rozwiązanie spełnia jego oczekiwania. Może zobaczyć najnowszy boks kasowy lub regał w skali 1:1 w swoim sklepie, albo sprawdzić prototyp naszych rozwiązań w sali konferencyjnej podczas telekonferencji. Mago AR całkowicie zmienia komunikację z klientem.

Jesteśmy już 8 miesięcy po premierze MAGO AR, czy może Pan powiedzieć, jak aplikacja została przyjęta na rynku?

Aplikację udostępniliśmy pod koniec marca bieżącego roku, z nadzieją, że do końca 2019 r. zdobędziemy 400 aktywnych użytkowników. Taki był nasz cel, ponieważ braliśmy pod uwagę wielkość naszej branży oraz fakt, że jest to pierwsze tego typu narzędzie na rynku wyposażenia sklepowego, a nam przypadnie rola edukatora. Z dumą przyznam, że rzeczywistość przerosła nasze najśmielsze oczekiwania. W niespełna 8 miesięcy od premiery mamy ponad 1000 aktywnych użytkowników, którzy wykonali ponad 3500 aranżacji sklepowych przy pomocy naszej aplikacji. To wynik, który napawa optymizmem i sprawia, że mamy jeszcze więcej zapału do dalszej pracy.

W jaki sposób zamierzacie rozwijać aplikację?

Tak jak każde technologiczne rozwiązanie w grupie MAGO, np. boks samoobsługowy czy Cyfrowa Mapa Sklepu - DSM, taki i w przypadku MAGO AR to użytkownicy decydują w którą stronę ma pójść rozwój narzędzia, to właśnie od nich otrzymujemy najbardziej wartościowy feedback. Wystarczy wsłuchać się w głos klientów i dać im to czego potrzebują. Już teraz pracujemy nad wersją MAGO AR 2.0, która będzie dawała jeszcze większe możliwości personalizacji wyposażenia sklepowego. Zostaną też udostępnione kolejne wersje językowe aplikacji, co pozwoli nam wejść z aplikacją na kolejne rynki.

Kiedy możemy się spodziewać wersji 2.0 i jaką radę ma Pan dla pozostałych firm, które chcą digitalizować retail?

Wersja 2.0 MAGO AR startuje już na początku przyszłego roku, wtedy odbędą się testy wśród wybranych użytkowników, a premiera narzędzia odbędzie się podczas największych targów wyposażenia sklepowego w Europie, EuroShop 2020 w Dusseldorfie.

Moja rada dla innych twórców narzędzi digital jest tylko jedna: narzędzia technologiczne muszą rozwiązywać realne problemy ich użytkowników, wtedy jest szansa na finalny sukces.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony