REKLAMAHELIO - Baner Główny - MASY (11-17.11.2019)

(mat. prasowe)

Niemiecki dyskonter ruszył z nową kampanią marketingową, w ramach której klienci zapraszani są do testowania produktów marki własnej z oferty detalisty. Twarzą kampanii została aktorka Sonia Bohosiewicz.

REKLAMAITCOM - Belka w artykułach

W ramach ogólnopolskiej kampanii marketingowej, zorganizowanej pod hasłem „Raz Aldi, Zawsze Aldi”, klienci mogą zgłaszać chęć testowania wybranych produktów. Utworzona została dedykowana strona internetowa akcji, na której można wypełnić formularz zgłoszenia. Wybrane osoby otrzymują paczkę z produktami marki własnej z różnych kategorii asortymentowych. Następnie mogą na stronie akcji wyrażać swoje opinie o ich jakości.

Nowa kampania Aldi wystartowała 2 września i obejmuje kilka etapów. Rozpoczęła się od działań wizerunkowych z udziałem aktorki Soni Bohosiewicz. Działania prowadzone są na stronie internetowej zawszealdi.pl, w mediach społecznościowych, a także w prasie i radiu. Następnie przeprowadzono pierwszy nabór ochotników, którzy przetestowali produkty i wybrali te, które uznali za ulubione. Obecnie trwa nabór kolejnych chętnych do testowania.

Detalista przekonuje, że produkty marki własnej są jednym z istotniejszych czynników, wyróżniających sieć Aldi na tle konkurencji, a chęć zakupu ulubionych produktów często decyduje o wyborze sklepu na codzienne zakupy.

Warto przypomnieć, że w 2014 r. analogiczną kampanię zorganizowała sieć Biedronka. W ramach projektu Biedronka Testujemy grupa 500 osób otrzymała testowe próbki kilku smaków lub wariantów danego produktu. Opinie na temat testowanych produktów można było zgłaszać za pośrednictwem formularza online. Sieć deklarowała, że wybrane przez uczestników akcji produkty produkty trafią na półki sklepów Biedronka, oznaczone specjalnym logo.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 7

  • 4
    BARDZO PRZYDATNY
  • 3
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony