REKLAMAMASPEX - Baner Główny (01-16.10.2019)

PROMOCJE I MARKETING

 

3 października 2019, 09:37

(Źródło: You Tube / SklepyBiedronka)

Spot zatytułowany „Nowy Gang Słodziaków w Biedronce – otwórz Magiczny Portal!” został liderem sierpniowego rankingu YouTube Ads Leaderboard. W czołówce także spot edukacyjny Lidla pt. „Sól - najczęściej zadawane pytania”.

REKLAMA

Spot reklamowy Gangu Słodziaków został opublikowany w serwisie YouTube 25 sierpnia i w ciągu kilku dni stał się najpopularniejszą reklamą miesiąca. Do dzisiaj obejrzano go już ponad 2 mln 165 tys. razy, zyskał też 1,8 tys. polubień.

Trzecie i piąte miejsce w rankingu zajęły spoty edukacyjne Lidla z cyklu „Najczęściej zadawane pytania”, promujące zdrowy model odżywiania. Spot poświęcony soli, wyemitowany 3 sierpnia, zajął trzecie miejsce – do dziś obejrzało go ponad 109 tys. osób. Spot poświęcony konsumpcji cukru, z tą samą datą emisji, znalazł się na piątym miejscu, z ponad 104 tys. odsłon.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony