REKLAMAHELIO - MASY - BANER GŁÓWNY (24.02 - 01.03.2020)

(fot. Pixabay)

W celu łatwiejszej identyfikacji produktów wytworzonych z polskich surowców, wprowadzone zostały przepisy ustalające jednolite kryteria umożliwiające producentom żywności podawanie na opakowaniu informacji o krajowym pochodzeniu poprzez wprowadzone oznaczenie „Produkt polski”.

REKLAMA

We wrześniu ruszy kontynuacja ogólnopolskiej kampanii informacyjnej pod hasłem „Produkt polski”. Jej oficjalny początek będzie miał miejsce 11 września br., podczas konferencji prasowej ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Założeniem kampanii jest budowanie patriotyzmu konsumenckiego oraz zwiększenie rozpoznawalności oznaczenia „Produkt polski” zarówno wśród producentów, jak i konsumentów.

W ocenie resortu, znak „Produkt polski” dzięki prostej grafice, nawiązującej do polskiej flagi jest łatwo zauważalny przez konsumentów, którzy kraj pochodzenia produktu traktują jako jedno z kryteriów zakupu.

Ministerstwo zachęca też firmy do korzystania z materiałów, w tym plakatów, dostępnych na stronie „Polska smakuje”. Materiały przygotowane są w taki sposób, aby można było dodać logo i nazwę firmy, organizacji czy instytucji. Resort rolnictwa jest również otwarty na inne propozycje, które mogłoby wesprzeć realizację kampanii.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony