REKLAMAVOG - baner główny 2018

(fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Francuski Auchan postanowił zerwać z tradycyjnym podziałem na formaty handlowe. Detalista chce zreorganizować swoją sieć w taki sposób, by poszczególne placówki jak najlepiej spełniały oczekiwania lokalnej społeczności. Zdefiniowano 113 „sfer życia” konsumentów, a sklepy różnych formatów będą adaptowane w taki sposób, by jak najlepiej zaspokajać potrzeby konsumentów w tych sferach.

REKLAMAMAURENT (EVEROAD) - belka w artykułach - I etap - (10-25.12.2018)

Poszczególne sklepy sieci Auchan nie będą organizowane zgodnie ze sztywnymi standardami danego formatu, mają stać się punktami kontaktu z konsumentem, łączącymi zgodnie z lokalną specyfiką różne elementy oferty hipermarketów, supermarketów, sklepów proximity oraz kanału cyfrowego. Ten nowatorski projekt, zaprezentowany niedawno pracownikom sieci, może poważnie wstrząsnąć kulturą korporacyjną Auchan Retail.

Transformacja Auchan Retail jest projektem we wczesnej fazie. Wstępne założenia tej “małej rewolucji” organizacyjnej zostały zaprezentowane publicznie 12 listopada. To nowy etap w polityce firmy, która chce zreorganizować swoją wieloformatową sieć w taki sposób, by zbliżyć się do konsumentów i lepiej zaspokajać ich potrzeby w każdym aspekcie życia codziennego.

W tym celu zdefiniowano 113 “sfer życia”, specyficznych dla danej lokalizacji – mieszkanie, praca, zakupy, edukacja, zdrowie, czas wolny, rozrywka. Sklepy i serwisy internetowe, dostępne dla konsumentów z lokalnej społeczności, mają łącznie tworzyć “punkty kontaktu”, zorganizowane tak, by jak najpełniej relizować potrzeby klientów z poszczególnych “sfer życia”.

Do “sfer życia” mieszkańców danej lokalizacji dobierana będzie odpowiednia oferta usługowa i handlowa – z silną obecnością produktów lokalnych i regionalnych, z uwzględnieniem kalendarza wydarzeń ważnych dla lokalnej społeczności.

Współpraca pomiędzy placówkami Auchan, rozumianymi jako “punkty kontaktu z konsumentem”, ułatwi dostęp do oferty i usług sieci. Przykładowo, produkty przygotowywane w hipermarketach, takie jak wędliny z własnej wędzarni czy pieczywo wypiekane na miejscu, będą dostarczane także do lokalnych sklepów proximity.

– Nasi klienci pragną mieć łatwy i szybki dostęp do jak najszerszej oferty produktów i usług. Jedocześnie cenią sobie bliskość, jakość i autentyczność. Auchan Retail France chce odpowiedzieć na te aspiracje, wprowadzając unikalną markę, dokonując konwergencji wszystkich podmiotów działających pod naszym szyldem Auchan i ujednolicając politykę handlową całej sieci – mówi Ali Khosrovi, dyrektor generalny Auchan Retail France.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 16

  • 7
    BARDZO PRZYDATNY
  • 3
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 5
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (2)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Alan 2 25 dni temuocena: 0% 

    Nowy wymysl,ktory juz funkcjonuje tylko wykazac sie trzeba bo za pomysl jest kasa.Wygryzli ze stanowisk Polakow,a Francuzi przyszli na ich miejsce.Po co komu tyle formatow jak w tej sieci jest drozej w My Auchan niz w Auchan.A asortyment ten sam zadnej roznicy

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Amman 1 26 dni temuocena: 100% 

    Co za bzdura...przecież większość asortymentu przewija się w co najmniej kilku strefach... i co będą je tak rozrzucać po tych strefach? Gdzie tu sens?

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony