REKLAMAHELIO - Baner Główny - MASY (11-17.11.2019)

We wszystkich sklepach sieci Reserved wdrożono elektroniczne metki. Jacek Kujawa, wiceprezes LPP jako główne korzyści wymienia lepszą dostępność towaru dla klientów oraz pełniejszą kontrolę nad zatowarowaniem sklepu. Inwentaryzacja skróciła się 100-krotnie. Sieć zapowiada dalszą automatyzację sklepów.

REKLAMA

(mat. prasowe)

LPP, największa firma odzieżowa w Polsce, zapowiadało wprowadzenie elektronicznych metek do salonów Reserved w Polsce do końca 2019 r. i właśnie je wdrożyło. Jacek Kujawa, podsumowując wprowadzenie tego rozwiązania powiedział: - Przed nami czas na pierwszy bilans korzyści. Możemy dokładnie kontrolować to, co jest na sali sprzedaży i osiągamy blisko 100 proc. zgodności z naszymi założeniami. To oznacza poprawę dostępności towaru dla klientów o około 15 proc. Elektroniczne metki usprawniają także procesy w salonie.

Dodatkowo, co bardzo ważne z punktu widzenia pracowników, proces inwentaryzacji skrócił się około 100-krotnie, a czas rejestracji towaru przy kasie zmniejszył się o około 70 proc. Dlatego sieć planuje wdrożenie RFID i elektronicznych metek także w pozostałych markach - Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka zapowiada, że będzie analizować kolejne możliwości, jakie daje technologia RFID. A jest ich sporo. RFID umożliwia np. rezygnację z kas, bo system automatycznie szczytuje informacje o tym, co klient zabiera ze sobą. Po dokonaniu płatności po prostu opuszcza sklep z zakupionym towarem.

We wrześniu wiceprezes LPP, Przemysław Lutkiewicz, zapowiedział, że właśnie w automatyzacji sprzedaży upatruje szansy na ograniczenie kosztów po podwyżce płacy minimalnej. - Ten ruch będzie miał, oczywiście, wpływ na naszą działalność. Będziemy inwestować w automatyzację – skomentował konieczność podnoszenia wynagrodzeń. Dodał, że jest za wcześnie, aby mówić o konkretnych rozwiązaniach i krokach, jakie podejmie firma.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 5

  • 4
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (6)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Połek 6 13 dni temu

    Jak się chce odnosić sukces to trzeba wprowadzać nowoczesne rozwiązania technologiczne. Inaczej zostanie się w tyle. Wszędzie na świecie to normalne, że firmy idą z duchem czasy i korzystają z tego co nam rozwój technologiczny.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~postep 5 20 dni temu

    W każdej branży jest automatyzacja. Żadne zaskoczenie. To się nazywa postęp. Z czasem role ludzi zastępują maszyny. Niepotrzebne zawody odchodzą w zapomnienie, na to miejsce powstają nowe zawody i nowe miejsca pracy. Taka kolej rzeczy.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~TT 4 20 dni temu

    Gdzieś widziałem, że zatrudniają ponad 20 tysięcy ludzi. Nie powiedziałbym, że to jest mało pracowników.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~DoD 3 20 dni temu

    Mało? Pokaż mi drugą taką spółkę w Polsce która zatrudnia podobną liczbę osób.LPP w tej kwestii robi kawał dobrej roboty.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~D. 2 20 dni temu

    Juz i tak maja malo pracownikow

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~fijas 1 21 dni temu

    Świat idzie do przodu i LPP to wykorzystuje, to mądre podejście. A i tak w całej Polsce spółka zatrudnia około25 tysięcy pracowników. To bardzo dobry wynik.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony