REKLAMABIZERBA - Baner Główny (listopad)
Ricardo Campos, dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium, prezes spółki Millennium Goodie

Ricardo Campos, dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium, prezes spółki Millennium Goodie (materiały własne)

- Klienci oczekują, że to technika dostosuje się do ich potrzeb, nie odwrotnie. Dzisiaj to nie my musimy się dostosowywać do najnowszych technologii, lecz technologia przystosowuje się do nas i jest tak projektowana, by dawała nam doświadczenia replikujące rzeczywisty świat. Ten trend przekłada się na wielki postęp w poziomie wygody użytkownika - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Ricardo Campos, dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium, prezes spółki Millennium Goodie.

REKLAMAEC Alkohole - belka w artykułach - DRINCO II

Kilka miesięcy temu Bank Millennium wprowadził na rynek aplikację Goodie, która ma łączyć konsumentów i sprzedawców?

Goodie w swoim zamyśle ma być otwartą, bezpłatną aplikacją nie tylko dla konsumentów, ale również dla wszystkich podmiotów obecnych na rynku. Chcemy zaoferować coś więcej niż tylko informację o dostępnych zniżkach i promocjach, pracujemy nad tym, aby Goodie było użytecznym i intuicyjnym narzędziem, pomocnym w trakcie całego procesu zakupowego. Wierzymy w darmowy dostęp do internetu, w nieograniczony dostęp do informacji. Chcemy więc stworzyć platformę otwartej integracji, a nie zamknięty ekosystem dla wybranych. Goodie umożliwi samodzielne zarządzanie swoją ofertą wszystkim zainteresowanym firmom, z innymi bankami włącznie. Klienci natomiast będą mieli dostęp do tychże ofert w jednym miejscu, właśnie poprzez naszą aplikację. Goodie będzie również funkcjonowało jako kanał komunikacji dla wszystkich jego użytkowników.

Goodie to świetny przykład ekosystemu, który przyciąga zarówno konsumentów, jak i handlowców, tworząc wartość dla obu stron. Chcielibyśmy, by stało się częścią całego procesu „customer journey”, od samego jego początku – momentu planowania zakupów. Jesteśmy przekonani, że połączenie wielu funkcji, obecnie dostępnych na rynku w osobnych aplikacjach, jak również tworzenie nowych i jeszcze niedostępnych rozwiązań, sprawi, że goodie będzie atrakcyjnym i niepowtarzalnym rozwiązaniem zarówno dla klientów, jak i sprzedawców.

Projekt ruszył kilka miesięcy temu. Na jakim jest on obecnie etapie?

Goodie to wciąż start-up, gdyż tworzymy go od zera w oderwaniu od innych usług Banku Millennium. Potrzebujemy więc czasu. To nie będzie kolejna nowinka na naszej stronie połączona z resztą wewnętrznego systemu. Otwarta platforma, jaką będzie Goodie, to projekt na lata. Będzie on rozwijany stopniowo wraz z pomysłami jego użytkowników oraz partnerami, którzy rozpoczną z nami współpracę. Nie zamierzamy niczego przyśpieszać, chociażby poprzez przekierowanie do Goodie klientów Banku Millennium. Chcemy, by projekt żył własnym życiem od samego początku swojego funkcjonowania.

Kluczem do zdobycia klienta jest wygoda proponowanego rozwiązania. Klienci oczekują, że zakupy w sklepie, wizyta w banku, czy restauracji będzie wygodna? W jaki sposób można ten komfort poprawić?

Obecnie klienci oczekują, że to technika dostosuje się do ich potrzeb, nie odwrotnie. To już nie my musimy się dostosowywać do najnowszych technologii, lecz technologia przystosowuje się do nas i jest tak projektowana, by dawała nam doświadczenia replikujące rzeczywisty świat. Ten trend przekłada się na wielki postęp w poziomie wygody użytkownika.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 11

  • 5
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 4
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Marek 1 miesiąc temuocena: 50% 

    Było aleo.pl będzie i goodie.pl - nie ma to jak bankowcy zabierający się za e-commerce, ciekawe ile do tej pory wydali na ten projekt?

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony
"