REKLAMAROS-SWEET - MORESO - Baner Główny (14-18 listopad 2018)

- Naszym głównym celem na rok 2019 jest otwarcie pierwszych sklepów franczyzowych. Co ważne, widzimy bardzo duże zainteresowanie ze strony potencjalnych partnerów, bo właściciele drogerii widzą, że jesteśmy krok przed konkurencją - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Rita Amaral, dyrektor generalna sieci Kontigo, z Grupy Eurocash.

(materiały prasowe)

Kontigo to ciekawy start-up handlowy. Na jakim etapie rozwoju jest obecnie projekt? Czy jesteście gotowi na szersze wyjście na rynek?

W ciągu ostatnich kilku lat testowaliśmy koncept Kontigo i wprowadzaliśmy do niego zmiany. Jedna z nich była związana z asortymentem, nad którym pracowaliśmy bardzo intensywnie. Osiągnęliśmy duży sukces: sieć Kontigo wyprzedziła cały rynek drogeryjny pod względem wyczucia kluczowych trendów. Jako pierwsi dostrzegliśmy zainteresowanie konsumentów kosmetykami azjatyckimi, a dokładnie koreańskimi. Ich szeroka gama jest dostępna w Kontigo od marca ubiegłego roku. To dało nam ogromną przewagę nad konkurencją, która dopiero teraz wprowadza tego typu produkty do swojej oferty. W takiej sytuacji możemy skupić się na rozwoju konceptu.

Przykład z kosmetykami azjatyckimi pokazuje jednocześnie, że w Kontigo mamy świetne wyczucie rynku i głód wiedzy, że szukamy i potrafimy trafnie ocenić nowe trendy i rozwijać wybrane z nich. Cały czas szukamy rozwiązań nie tylko w obszarze asortymentu, ale także pod kątem jakości obsługi.

Chcemy, aby nasza oferta była nowoczesna, idealnie dostosowana do oczekiwań klientek i wyróżniająca się pod kątem jakości na tle konkurencji. Aby osiągać te cele, prowadzimy np. szczegółowe szkolenia dla personelu. Konsultantki Kontigo wykonują np. profesjonalne makijaże na miejscu w sklepie – to wyróżnia nas na rynku. Klienci widzą naszą innowacyjność i ją doceniają.

Rozumiem, że po testach i zmianach nadszedł moment na przyspieszenie rozwoju?

Tak, właśnie zamykamy prace nad finalnym konceptem Kontigo i rozpoczynamy ekspansję. Dzięki temu, że mamy sprawdzony model biznesowy, oferujemy go franczyzobiorcom – polskim niezależnym przedsiębiorcom. Powinno to wpłynąć na przyspieszenie dalszego rozwoju sieci w systemie partnerskim.

Naszym głównym celem na rok 2019 jest otwarcie pierwszych sklepów franczyzowych. Co ważne, widzimy bardzo duże zainteresowanie ze strony potencjalnych partnerów, bo właściciele drogerii widzą, że jesteśmy krok przed konkurencją.

Interesują was tylko lokalizacje w dużych miastach, takich jak Warszawa, czy chcecie schodzić do coraz mniejszych miejscowości?

Nasz intensywny rozwój w Warszawie był podstawą do zbudowania świadomości marki, podobną rolę odegrał sklep internetowy. Obecnie rozwijamy się w innych dużych miastach Polski, np. w Poznaniu, gdzie mamy już kilka sklepów.

Duże miasta pozostaną główną osią naszego rozwoju, ale będziemy też obecni w mniejszych. Wbrew pozorom także tam dostrzegamy duże możliwości rozwoju dla Kontigo. Oczywiście każdą lokalizację będziemy razem z naszymi partnerami – niezależnymi przedsiębiorcami - bardzo dokładnie sprawdzać, zanim zapadnie decyzja o otwarciu nowego sklepu kosmetycznego.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 6

  • 4
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 2
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (2)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
do góry strony