REKLAMAPRIM - KABANOS - BANER GŁÓWNY - (05.07 - 31.08.2019)
Robert Czajkowski, prezes Good Food

Robert Czajkowski, prezes Good Food (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Dziś wielu producentów nie postrzega już dyskontów wyłącznie jako trudnych negocjatorów, którzy nie liczą się ze zdaniem dostawców. Robert Czajkowski z Good Food Products twierdzi, że dyskonty traktują dziś dostawców bardziej po partnersku. 

REKLAMAKAiN - belka w artykułach (sierpień-wrzesień 2019)

– Dyskonty to wciąż duzi gracze, którzy wyznaczają kierunki w handlu, lecz specyfika pracy z tego typu trudnymi podmiotami się zmieniła – mówi Robert Czajkowski, prezes Good Food. Firma od lat pracuje z największymi dyskonterami w Polsce i za granicą, dlatego jej szef doskonale widzi, jak relacje między sklepem i dostawcą wyglądały kiedyś i jak wyglądają teraz. 

– Dziś z przyjemnością mogę stwierdzić, że coraz częściej widzimy ludzką twarz dyskontów. Ponieważ dyskont oprócz tego, że sprzedaje produkty, bardzo często jest także innowatorem. Staje się więc dla takiej firmy jak Good Food partnerem, który wspólnie z nim szuka rozwiązań i pracuje nad tym, aby budować kategorię, tworzyć nowe produkty, budować wokół nich marketing, tworzyć wartość dodaną. Ta płaszczyzna budowania dobrych relacji tworzy przyjazną atmosferę – mówi Robert Czajkowski.

Więcej w materiale wideo.

ZAŁĄCZNIK DO ARTYKUŁU

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony