REKLAMAPRIM - KABANOS - BANER GŁÓWNY - (05.07 - 31.08.2019)

PRZEMYSŁ I PRODUCENCI

 

22 lipca 2019, 09:30

(fot. Pixabay/CC0)

– Chcę przekazać polskim firmom: nie bójcie się wyjść z Polski i z Europy, Bliski Wschód i Afryka to fantastyczny rynek – zachęca Robert Jreissati, prezes Libańsko-Międzynarodowej Federacji Przedsiębiorców L.I.B.A.N.

REKLAMAKAiN - belka w artykułach (sierpień-wrzesień 2019)

Jest Pan prezesem organizacji, która skupia elitę biznesmenów libańskich lub pochodzenia libańskiego i reprezentuje ich w kontaktach z lokalnymi przedsiębiorcami z danego kraju. Co myśli Pan o relacjach z Polską?

Polska ma ogromny potencjał. Jako prezes Libańsko-Międzynarodowej Federacji Przedsiębiorców L.I.B.A.N. uważam, że możemy wiele zyskać na współpracy z Polską, a Polska z nami. Po dwóch latach regularnego odwiedzania waszego kraju i nawiązaniu partnerstwa z Polsko-Arabskim Klubem Społeczno-Gospodarczym uznałem, że powinniśmy zacieśnić więzy i przejść z relacji teoretycznych do praktycznych.

Co chciałby Pan przekazać polskim przedsiębiorcom?

Chcę powiedzieć polskim firmom: nie bójcie się wyjść z Polski i z Europy, mamy fantastyczny rynek na Bliskim Wschodzie i w Afryce. Jako prezes Libańsko-Międzynarodowej Federacji Przedsiębiorców znam doskonale ten rynek i zapraszam was do współpracy z nami, jesteśmy gotowi zbudować most pomiędzy Polską a Bliskim Wschodem i Afryką. Potencjał Bliskiego Wschodu i Afryki jest ogromny, a ten region reprezentuje Liban. Libańska diaspora kontroluje większość biznesu w Afryce, np. na Wybrzeżu Kości Słoniowej 40 proc. gospodarki jest w rękach grup libańskich.

Planuje Pan także nawiązać kontakty handlowe z sieciami detalicznymi, aby sprzedawać libańskie produkty w naszym kraju.

Tak. Zwracam się też do kupców, którzy byli tak licznie obecni na Kongresie Rynku FMCG, w którym miałem okazję uczestniczyć – przedstawicieli minimarketów oraz do dużych sieci handlowych. Macie dużo do wygrania, wychodząc poza Polskę i znajdując dostawców na Bliskim Wschodzie i w Afryce, gdzie członkowie naszej organizacji posiadają i kontrolują największe przedsiębiorstwa. Jesteśmy gotowi dostarczać sieciom w Polsce dużą liczbę dóbr konsumpcyjnych, a nasze produkty mogą być wartościowe, konkurencyjne i interesujące dla waszego rynku.

Z jakiego sektora firmy są według Pana najbardziej interesujące?

Sektor nie ma znaczenia. Chcielibyśmy mieć bestsellery, produkowane przez najlepsze firmy w swojej kategorii, które odniosły sukces w Polsce i udowodniły swoją wartość na polskim rynku, a ich produkty są warte eksportu. Nasz rynek jest bardzo konkurencyjny, mamy tu marki z całego świata. Chcielibyśmy zaprosić wiodące polskie firmy do naszego regionu, pomóc im znaleźć lokalnych dystrybutorów z naszej sieci i stworzyć sytuację „win -win” dla obu stron.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony