REKLAMAIVECO - Baner główny - ALL INCLUSIVE_v2

(mat. prasowe)

Aplikacja mobilna stworzona przez DaftMobile to proste i szybkie narzędzie do zamawiania lunchu w kompleksach biurowych. Za pomocą trzech kliknięć pozwala zamówić posiłek z pobliskiej restauracji z dostawą do biura w ciągu kilkunastu minut. Innowacyjny system działa już w kompleksie Warsaw Spire, należącym do Ghelamco Poland.

Rynek dostaw posiłków online jest jednym z szybciej rozwijających się segmentów branży technologicznej. Analitycy szacują, że za 3 lata jego wartość w Polsce wyniesie 1 mld złotych. Jednak mimo zróżnicowania ofert i ekspansji dużych graczy, takich jak PizzaPortal, Pyszne.pl czy UberEATS, jego specyfika nie odpowiada potrzebom użytkowników zamawiających jedzenie do pracy. Według raportu McKinsey&Company jedynie 16% zamówień online dotyczy biur. Pracownicy zamawiający lunch mają większe oczekiwania związane z czasem dostawy czy prostotą korzystania i jeśli rozwiązanie wymaga od nich nadmiernego wysiłku, nie będą z niego korzystać i wybiorą łatwiejszą opcję.

Rocket Luncher dostrzega tę niszę i odpowiada na problem pracowników, którzy nie mają czasu, by w trakcie dnia zjeść lunch. Twórcy aplikacji opracowali system eliminujący większość barier - od skomplikowanego zamawiania po kłopotliwy odbiór jedzenia. Intuicyjny interfejs i proste menu ułatwiają wybór dania oraz pozwalają na złożenie zamówienia w 15 sekund. Usprawnia to planowanie lunchu i pomaga pracownikom, gdy są wyjątkowo zajęci - dzięki szybkiej i przewidywalnej dostawie mogą zjeść ciepły posiłek nawet w przerwie między spotkaniami. Niezależnie od wartości zamówienia jest ono dostarczane bezpłatnie.

- Widzimy trudności związane z dostawą jedzenia, których rynek jeszcze nie rozwiązuje. Pracownicy dużych kompleksów biurowych często nie mają czasu zjeść, a tym bardziej nie chcą tracić go na przedzieranie się przez rozbudowane menu i wypełnianie złożonych formularzy. Gdy jesteśmy pod presją czasu na ogół decydujemy się na najprostsze rozwiązania, stąd popularność niezdrowych przekąsek. Rocket Luncher pozwala wybrać danie z krótkiego i przejrzystego menu i zamówić je za pomocą 3 kliknięć. Lunch ląduje w recepcji biura, więc zamawiający nie musi przerywać ważnego spotkania, aby go odebrać i zapłacić. To duży komfort - mówi Piotr Łupiński, CEO Rocket Luncher.

Jako pierwsi z rozwiązania korzystają już pracownicy w Warsaw Spire. Kompleks biurowy wyróżnia się wieloma nowoczesnymi rozwiązaniami i między innymi dzięki temu został uznany najlepszym biurowcem na świecie, w najbardziej prestiżowym konkursie branży deweloperskiej - MIPIM Awards 2017. Lunche są zamawiane przez pracowników wszystkich biur w kompleksie. Miarą sukcesu jest również bardzo wysoka konwersja sprzedażowa - aż połowa uruchomień aplikacji kończy się zamówieniem.

Rocket Luncher planuje w najbliższym czasie rozszerzyć swoją działalność na inne warszawskie biurowce.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"