REKLAMAMLEKOVITA - Baner Główny (31.10 - 12.11.2019)
Justyna Słota - specjalista ds. wizerunku i promocji w firmie ROS-SWEET

Justyna Słota - specjalista ds. wizerunku i promocji w firmie ROS-SWEET (fot. materiały prasowe )

ROS-SWEET jest bezpośrednim importerem orzechów, suszonych owoców oraz ziaren i pestek, który ze swoimi dostawcami z całego świata współpracuje od 2006 roku. Dzięki zdobytemu doświadczeniu w rynku B2B firma mogła wyselekcjonować dostawców do nowej marki Moreso. Rozmowa z Justyną Słotą, specjalistką ds. wizerunku i promocji ROS-SWEET.

REKLAMAITCOM - Belka w artykułach

Czym charakteryzuje się polski rynek bakalii i w jaki sposób ROS-SWEET chce poszerzać swój udział w nim?

Wykorzystywane do tradycyjnych wypieków bakalie, orzechy i ziarna przeżywają rynkowy renesans. Moda na zdrowie oraz aktywność fizyczną sprawiła, że konsumenci zaczęli poszukiwać alternatywnych dla słodyczy i słonych przekąsek produktów, które nie tylko dobrze smakują, ale są też bogate w cenne dla organizmu witaminy i minerały. Dziś np. daktyle czy śliwki są podstawą wielu fit batonów, pralin oraz ciastek, ziarna słonecznika i pestki dyni są idealną bazą do wegańskich past, a suszone migdały czy orzechy laskowe po zmieleniu stały się substytutem mąki. Producenci, którzy to tej pory mieli tak samo, jak konsumenci bardzo normatywne podejście do bakalii, zaczęli pod wpływem oczekiwań rynku zmieniać ich charakter. Stało się tak również w naszym przypadku dlatego stworzyliśmy produkty idealnie wpisujące się w nowe trendy. Warto wspomnieć tu o naszej linii przekąsek impulsowych Quick Snack m.in. delikatnie prażonych polskich pestkach dyni czy naturalnych migdałach z dodatkiem soli himalajskiej. Rynek bakalii w Polsce zmienił się i będzie się zmieniał, bo takie są oczekiwania konsumentów. Jako producent czynnie uczestniczymy w tych zmianach, dlatego ciągle poszukujemy nowych produktów, rozwiązań i udogodnień dopasowanych do naszych klientów.

Jaka jest obecnie pozycja marki Moreso na rynku? Które kanały sprzedaży są dla marki kluczowe?

Jesteśmy stosunkowo młodą marką jednak sukcesywnie zdobywamy rynek poprzez zaufanie konsumentów. Zarówno tradycyjny kanał sprzedaży jak też nowoczesny są tak samo istotne dla rozwoju naszej marki. Jesteśmy dostępni w kilku znanych dyskontach. Każdy z nich buduje nasz udział w rynku, jako producenta i wpływa na dalszy rozwój, a także na postrzeganie produktów Moreso.

ROS-SWEET silnie rozwija markę Moreso. W jaki sposób firma będzie zabiegać o zaistnienie na półkach sklepowych. Co mogą zyskać przedsiębiorcy oferując produkty ROS-SWEET?

Chcemy, aby marka Moreso kojarzyła się głównie z jakością, doskonałym smakiem i innowacyjnością. Wszystkie produkty importujemy bezpośrednio z krajów, w których są uprawiane ich najlepsze odmiany. Inwestujemy w najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne, które umożliwiają nam m.in. samodzielne pakowanie produktów w opakowania stabilo, saszetki, dopypacki czy poduszki. Z naszymi dostawcami współpracujemy od bardzo dawna. Dzięki znajomości rynku i doświadczeniu w kanale B2B mogliśmy bardzo dokładnie wyselekcjonować dostawców dla marki Moreso. Dbamy o to, aby nasi klienci otrzymywali nasze produkty w rozsądnej cenie przy jednoczesnym zachowaniu jakości i smaku. Wyróżniają nas też estetyczne i nowoczesne opakowania, które także dopasowaliśmy do aktualnych trendów, tak by w odpowiedni sposób komunikowały się z otoczeniem.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 8

  • 4
    BARDZO PRZYDATNY
  • 2
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony