REKLAMAHELIO - Baner Główny - Masy (25-31.03.2019)

(fot. Konrad Kaszuba)

Polacy piją coraz więcej wina - szczególnie z Włoch, ale także prost z Polski - pisze Rzeczpospolita.

REKLAMATargi w Krakowie - Belka w artykułach (marzec)

Jak wynika z badań GUS, od 2010 do 2018 import wina do Polski został podwojony. Łącznie wartość importu wyniosła około 1 mld złotych. Liderem na rynku są wina włoskie, odpowiadające za około 20 proc. importu. Na kolejnych miejscach są: USA, Niemcy i Francja.

Łączna sprzedaż wina w Polsce wyniosła ok. 2,16 mld złotych. To czwarta największa kategoria alkoholowa na polskim rynku FMCG.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony