REKLAMABIZERBA - Baner Główny (listopad)

(fot. pixabay.com)

Chociaż coraz częściej słyszy się o tym, że świadomość Polaków w zakresie zdrowego odżywiania bardzo wzrosła, to o popycie i wynikach produkcji wciąż decyduje cena. Przy drogim maśle Polacy przeprosili się z margaryną i miksami do smarowania – czytamy w „Pulsie Biznesu”.

REKLAMAEC Alkohole - belka w artykułach - DRINCO II

Jeszcze rok temu sprzedaż masła w Polsce utrzymywała się w trendzie rosnącym. Według ekspertów, wynikało to z rosnącej zamożności i świadomości konsumentów, którzy wybierali lepsze tłuszcze. Jak informuje „Puls Biznesu”, teraz sytuacja się zmieniła. Z danych Głównego Urzędu Statystycznego wynika, że kolejny miesiąc produkcja margaryny i produktów do smarowania notuje około 40-procentowy wzrost.

Paweł Wyrzykowski, ekspert banku BGŻ BNP Paribas przypomina na łamach „Pulsu Biznesu”, że ostatnie lata były czasem niskiej produkcji margaryny i innych niż masło tłuszczy. Wiązało się to z jednej strony z cenami masła, które były na tyle konkurencyjne, że zachęcały konsumentów i przetwórców spożywczych do sięgania po ten właśnie produkt, a z drugiej strony z trendami prozdrowotnymi.

Więcej w "Pulsie Biznesu"

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"