REKLAMAPOLOmarket - baner główny (21.02.-22.03.2020)

(fot. wiadomoscihandlowe.pl)

W 2019 roku klienci Poczty Polskiej wydali ok. 425 mln zł na produkty sprzedawane w placówkach państwowego operatora, w tym między innymi na żywność i napoje - poinformowała firma.

REKLAMAPREMIUM ROSA - Belka w artykułach - 19.02. - 04.03

Jak podkreśla Poczta Polska, sama sprzedaż prasy i książek odpowiadała w minionym roku aż za 25 proc. przychodów z działalności handlowej firmy. Najlepiej w placówkach poczty sprzedawały się długopisy, książki i książeczki dla dzieci, baterie, słodycze oraz portfele. Firma podkreśla też, że klienci coraz chętniej sięgają po artykuły sezonowe, prezentowe i okolicznościowe, np. związane ze świętami.

- Poczta Polska notuje stały wzrost sprzedaży produktów handlowych, które mają poprawić rentowność sieci placówek. Klienci wysyłają coraz mniej listów, dlatego operator pocztowy rozwija inne obszary biznesowe, by móc zapewnić wszystkim obywatelom dostęp do usług komunikacyjnych - tłumaczy PP.

Hitem sprzedażowym w placówkach Poczty Polskiej w listopadzie i grudniu okazała się książka Olgi Tokarczuk "Bieguni". W okresie przedświątecznym w placówkach pocztowych sprzedano blisko 50 tys. egzemplarzy książek Noblistki.

– W naszych placówkach klienci mogą skorzystać z bogatej oferty usług pocztowych i finansowych, a przy okazji kupić książkę, grę planszową, zabawkę lub upominek. Sprzedaż wydawnictw jest szczególnie ważna dla mieszkańców wsi i mniejszych miejscowości, gdzie nie ma wielu księgarń – podkreśla Justyna Siwek, rzeczniczka prasowa Poczty Polskiej.

Przychody Poczty Polskiej w 2018 r. wynosiły 6,47 mld zł. Rok wcześniej kształtowały się na poziomie 5,99 mld zł. Firma na razie nie podała swojego wyniku za 2019 r., ale i bez niego łatwo o wniosek, że oferta handlowa Poczty Polskiej stanowi istotny element przychodowy spółki.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 6

  • 3
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 3
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMAPPH 2020 - PROMOCJA - Half Page (13-28.02.2020)
do góry strony